Vlasnici ovih modela imaće za manje novca isti osećaj u vožnji kao i u svakom drugom „meklarenu“, poručuju iz fabrike
Najmanji „meklaren“ sa oznakom 570S počeo je da se proizvodi u Vokingu u Engleskoj po ceni od oko 200.000 evra, a uskoro će mu se pridružiti i slabija verzija 540C, za koju će morati da se izdvoji „samo“ oko 175.000 evra!
Visoke cene očito ne predstavljaju problem za zaljubljenike u sportske automobile jer je već naručeno više od 1.000 primeraka novih dvoseda, od kojih kompanija očekuje dobre rezultate na tržištu.
- Cilj nam je da privučemo nove kupce i oprobamo se u segmentu sportskih automobila u kom do sada nismo bili. Vlasnici ovih modela imaće za manje novca isti vrhunski osećaj u vožnji kao i u svakom drugom „meklarenu“, dok su istovremeno na viši nivo podignuti praktičnost i upotrebljivost - rekli su iz „Meklarena“.
Visoke cene očito ne predstavljaju problem za zaljubljenike u sportske automobile jer je već naručeno više od 1.000 primeraka novih dvoseda, od kojih kompanija očekuje dobre rezultate na tržištu.
- Cilj nam je da privučemo nove kupce i oprobamo se u segmentu sportskih automobila u kom do sada nismo bili. Vlasnici ovih modela imaće za manje novca isti vrhunski osećaj u vožnji kao i u svakom drugom „meklarenu“, dok su istovremeno na viši nivo podignuti praktičnost i upotrebljivost - rekli su iz „Meklarena“.
Podsetimo, model 570S pokreće V8 motor od 3,8 litara sa dvostrukim turbo punjačem, koji razvija 570 konjskih snaga i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok je masa svedena na samo 1.313 kg. To je obezbedilo odlične performanse, pa ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 3,2 sekunde, dok 200 km/h „hvata“ za 9,5 sekundi. Za transmisiju je odabran sedmostepeni automatski SSG menjač.
Slabiji 540C imaće nešto drugačiji stajling i vešanje, snaga je smanjena na 540 konja, a maksimalni obrtni moment iznosi 540 Nm. Ubrzanje iz mesta do stotke iznosi oko 3,5 sekundi, dok je maksimalna brzina za osam kilometara na sat manja nego kod modela 570S, odnosno 320 km/h.
A. Bečić