Razvoj digitalnog tržišta Srbije moguć je samo kroz uvođenje novih praksi i tehnologija, ali i neprekidnu edukaciju i usavršavanje čitave digitalne industrije zaključak je sa drugog po redu IAB Masterclass seminara koji je danas održan u medija centru Adria Media Groupe
Vidi galeriju
Adria Media Group domaćin drugog IAB Masterclass seminara Autor: Adria Media, Zorana Jevtic - IAB Masterclass
Danas je u prostorijama medija centra Adria Media Groupe održan i drugi po redu IAB Masterclass seminar. Tema ovog seminara bila je: “SMART DATA & TARGETING” - Kako da podignete digitalno oglašavanje na viši nivo efikasnosti. Tržište podataka se ubrzano razvija i nudi potpuno nove mogućnosti za kompanije, agencije i onlajn izdavače. Seminar je za cilj imao predstavljanje tehnologija koje omogućavaju oglašavanje i targetiranje zasnovano na podacima (data-driven advertising). Specijalni gost predavač bio je Christoph Klemann, direktor odeljenja Content Solutions u kompaniji „Nugg ad.“.
Izvršna direktorka IAB Srbije Gabrijela Stjepanović ovim povodom izjavila je da je cilj IAB Masterclass seminara upravo da potpomogne dalji razvoj i edukaciju tržišta i da je predstavljanje novih tehnologija samo deo tog programa.
Adria Media, Zorana Jevtic - IAB Masterclass
U želji da podrži dobru praksu, kao i razvoj digitalnog tržišta u Srbiji, Adria Media Group bila je domaćin i ovog seminara.
Adria Media, Zorana Jevtic - IAB Masterclass