Direct Media osvojila zlatni Sempler za kampanju Telenor Bankar
Objavljeno
27.11.2015. 20:05h
→ 18.03.2017. 9:12h
Na festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio prestižnu regionalnu nagradu zlatni Sempler 2015 za kampanju Telenor bankar. Na jednom od najvećih festivala u oblasti marketinških i advertajzing komunikacija u regionu, kampanja Telenor Bankar je osvojila zlatno priznanje u kategoriji Mobile.
Pr
Kampanja Telenor bankar predstavlja svojevrsnu inovaciju u oblasti advertajzinga, budući da su u kreiranju mobilne aplikacije primenjene poslednje tehnologije poput Virtuelne realnosti, dok je sam način promocije poprvi put upotrebljen na ovimprostorima.
Pr
Projekat je podrazumevao višemesečni angažman tima ljudi koji se sastojao od progamera, dizajnera, scenarista, producenata, glumca– sve ukupno nekoliko desetina ljudi u određenim fazama projekta.
Uz pomoć savremene tehnologije Virtuelnerealnosti kreirana je mobilna aplikacija Telenor banka Vodič, koja je za ciljimala da objasni sve postojeće usluge Telenor banke i kontakt sa korisnicima učini zanimljivim, a u istovreme da pruži sve potrebne informacije koje su klijentu važne da komunicira sa budućim korisnicima.
Pr
U kreiranju aplikacije, primenjena je posebna Inverse cinematics tehnologija, koja je omogućila da prilikom skeniranja glumca u 3D tehnologiji, korisnik stiče ubedljiv utisak obraćanja virtuelne osobe. U promociji same aplikacije je korišćen integrisan pristup, kroz različite medije. Jedan od najatraktivnijih kanala komunikacije je bilo gostovanje virtuelnog bankara u emisiji “Veče sa IvanomIvanovićem” ,što je pristupkoji je primenjenprvi put u regionu.
Na ovogodišnjem Sempl festivalu je dodeljeno ukupno devet Goldern Semplera, Grand Sempler i Top SEMPL nagrada.