Pod haubom je osnovni motor 1,6 sa 123 KS, ali harizma je u punoj snazi. Najbolje od svega su performanse i osećaj u vožnji
Dominacija A klase na planu dizajna je ubedljiva, ali je na testu Kurira najlepša do sada.
Zeleni spektakl trajao je danima jer niko nije krio oduševljenje kombinacijom nijanse i AMG stilskog paketa opreme. Reč je o boji koja poslednjih godina nije rabljena od stilista, pa je upotrebom u briljantnoj A klasi napravljena prava kombinacija.
Za mnoge „A mercedes“ predstavlja biser Štutgarta i najlepši je u ekipi. Osim toga, košta oko 22.000 evra sa osnovnim 1,6 agregatom od 123 konjske snage. Isti motor vozili smo na testu, ali s automatskim menjačem. Iako najslabiji u ponudi, agregat odlično ubrzava i postiže performanse dostojne dizajnu i trokrakoj zvezdi na nosu haube. Rado se vrti na visokim obrtajima, pa je ubrzanje od 9,2 sekunde za respekt. Automatika odlično radi posao i odlučnija je od prethodnih menjača „Mercedesa“ i sve to s potrošnjom manjom od sedam gradskih litara. Snagu prenosi 7G DCT automatika s dvostrukim kvačilom.
Zeleni spektakl trajao je danima jer niko nije krio oduševljenje kombinacijom nijanse i AMG stilskog paketa opreme. Reč je o boji koja poslednjih godina nije rabljena od stilista, pa je upotrebom u briljantnoj A klasi napravljena prava kombinacija.
Za mnoge „A mercedes“ predstavlja biser Štutgarta i najlepši je u ekipi. Osim toga, košta oko 22.000 evra sa osnovnim 1,6 agregatom od 123 konjske snage. Isti motor vozili smo na testu, ali s automatskim menjačem. Iako najslabiji u ponudi, agregat odlično ubrzava i postiže performanse dostojne dizajnu i trokrakoj zvezdi na nosu haube. Rado se vrti na visokim obrtajima, pa je ubrzanje od 9,2 sekunde za respekt. Automatika odlično radi posao i odlučnija je od prethodnih menjača „Mercedesa“ i sve to s potrošnjom manjom od sedam gradskih litara. Snagu prenosi 7G DCT automatika s dvostrukim kvačilom.
Paket AMG podrazumeva i klackalice iza volana za manuelnu promenu stepena prenosa. Srebrni detalji zastupljeniji su u kabini, tu su pragovi, aluminijumske papučice, felne...
Kabinom dominira sportski momenat. Najzastupljenije su tamne nijanse, otmeno sivo osvetljenje s crvenim nijansama na instrument tabli. Utisak kvare bočne površine od prosečne plastike, ali je matirani materijal centralnog grebena pravi potez dizajnera.
Sve je mnogo bolje kad spojite pedalu gasa s podom. Rezak zvuk, dobro ubrzanje i okretnost najbolje su što nudi A klasa, a kao bonus imate poglede posmatrača. Upravljanje je prilično direktno i vozač oseća vezu sa asfaltom. Vešanje je nemački tvrdo, ali se A klasa dobro bori s ležećim policajcima i ostalim neravninama.
Ovaj mali „mercedes“ zapravo i nema posebne mane, osim dodatne opreme koja osnovnu cenu od 22.000 evra može lako da „lansira“ više od 30.000.
Kabinom dominira sportski momenat. Najzastupljenije su tamne nijanse, otmeno sivo osvetljenje s crvenim nijansama na instrument tabli. Utisak kvare bočne površine od prosečne plastike, ali je matirani materijal centralnog grebena pravi potez dizajnera.
Sve je mnogo bolje kad spojite pedalu gasa s podom. Rezak zvuk, dobro ubrzanje i okretnost najbolje su što nudi A klasa, a kao bonus imate poglede posmatrača. Upravljanje je prilično direktno i vozač oseća vezu sa asfaltom. Vešanje je nemački tvrdo, ali se A klasa dobro bori s ležećim policajcima i ostalim neravninama.
Ovaj mali „mercedes“ zapravo i nema posebne mane, osim dodatne opreme koja osnovnu cenu od 22.000 evra može lako da „lansira“ više od 30.000.
Ekrani standardni
KOMPJUTER UZ DOPLATU
Za 400 evra dobija se 5,8-inčni ekran. Na ovu cenu ide još 850 evra za navigaciju, dok korisnici „ajfona“ uz doplatu od 690 evra mogu da dobiju drajv kit sistem, koji se vezuje s mobilnim aparatom. Za 3.000 evra stiže sve ovo, uz komand sistem, koji ima 10 gigabajta memorije, podržava glasovne komande...