Jedni smatraju da je nekulturno isticati grudi na javnim mestima i dojiti decu, dok drugi u tome ne vide ništa loše.
Dok se narod raspravlja na ovu temu, napravljena je kampanja u kojoj je dojenje u prvom planu. Fotografija na kojoj manekenka Lidija Herst doji dve bebe je izazvala veliku raspravu na društvenim mrežama, a veliki broj majki tvrdi kako je dojenje zloupotrebljeno u ovoj reklami.
Fotografija koju je napravio Stiven Klejn je potresla mnoge, a nastala je za snimanje reklame jedne teretane. Mnogu su se zapitale kakve veze imaju bebe i dojenje sa tertanom, a fotografovo objašnjenje je da je efektnije slikati današnje probleme nekgo ljude kao objekte.
"Obaveza marketinga je da komunicira sa modernim vremenom i socijalnim problemima. Kamapanja je fokusirana na današnje probleme i komentare na društvenim mrežama, što je efektniji pristup nego samo slikati ljude kao objekte" kaže Stiven.
Glavno lice ove kampamnje je bogata naslednica medijske imperije Lidija Herst, čerka Vilijama Randolfa Hersta. Ova devojka, je profesionalna glumica i manekenka, a na fotografiji u naručju drži bliznace koje doji za stolom luksuznog restorana u glamuroznoj toaleti. Bebe nisu njene, a Lidija je samo odglumila mamu.
Lidija se takođe oglasila ovim povodom, napisavši kako nema potrebe da je osuđuju jer je u pitanju obična reklama, kao i da nije radila ništa loše. Iako su i manekenka i fotograf pokušali da smire situaciju, negativni komenatri ne prestaju da se nižu gde mame širom sveta najcrnje osuđuju ovaj čin.
(intouchweeakly.com)