Fotografije modela „jaguar F-tajp SVR“ procurile su na internet. Označen od kompanije kao „ultimativni sportski automobil“, ima novi prednji branik s većim dovodom vazduha.
Ovaj model ima prednji spojler i jedinstveno zadnje krilo koje se automatski širi i skuplja, u zavisnosti od brzine. Što se tiče ostalih bitnih promena, naglašen je titanijumski izduvni sistem i 20-inčne aluminijumske felne.
U unutrašnjosti dominira sportski volan, ima dosta aluminijuma, kao i kadice za vozača i suvozača.
Snagu obezbeđuje 5,0-litarski V8 motor koji razvija 575 KS i 516 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa osmostepenim automatskim menjačem i šalje snagu na sva četiri točka. Sve to dovoljno je da od 0 do 100 kilometra na sat ubrza za samo 3,7 sekundi, dok je maksimalna brzina zaokružena na 200 milja, odnosno 322 km/h. Kabriolet verzija nudi slične performanse, ali maksimalna brzina je nešto niža i iznosi 312 na sat.
U unutrašnjosti dominira sportski volan, ima dosta aluminijuma, kao i kadice za vozača i suvozača.
Snagu obezbeđuje 5,0-litarski V8 motor koji razvija 575 KS i 516 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa osmostepenim automatskim menjačem i šalje snagu na sva četiri točka. Sve to dovoljno je da od 0 do 100 kilometra na sat ubrza za samo 3,7 sekundi, dok je maksimalna brzina zaokružena na 200 milja, odnosno 322 km/h. Kabriolet verzija nudi slične performanse, ali maksimalna brzina je nešto niža i iznosi 312 na sat.
Jaguar
Inženjeri su instalirani kočioni sistem visokih performansi, elektronski zadnji diferencijal i sportsko vešanje sa adaptivnim amortizerima.
„F-tajp SVR“ počeće da se prodaje u Holandiji u maju, a zvanična premijera očekuje se u Ženevi.