KURIR NA GRADILIŠTU: Prokop prokišnjava, spoljni zidovi oronuli
Oronuli zidovi, šut i zarđala armatura, među šipražjem, svedoče da izvan unutrašnjeg dela ove železničke stanice majstori maltene nisu ni kročili. Međutim, to nije sve! Čak i unutrašnjost objekta, koji je građen kao Skadar na Bojani, pun je nedostatka - od vode koja se čak i preko električnih instalacija sliva niz tavanicu, zbog čega su klupe prekrivene zaštitnim materijalom, preko nesređenih prolaza za putnike s prtljagom, do izlaza za evakuaciju - koji ne vode nikuda! Zanimljivo je i da peroni kreću od trećeg jer prva dva još nisu ni počela da se grade.
Na železničkoj stanici, koju je Kurir posetio četiri dana nakon svečanog otvaranja (kroz koju su i proteklih godina saobraćali vozovi!), a kojem su, pored Vučića, prisustvovali i ministarka saobraćaja i građevine Zorana Mihajlović i gradonačelnik Siniša Mali, juče u popodnevnim satima bilo je tek nekoliko ljudi.
- Živim u Batajnici, a radim u Beogradu i očekivala sam da vidim luksuznu, čistu i urednu stanicu, a zatekla sam još nezavršenu građevinu na kojoj se vidi armatura, koja nema toalet, ali ni druge osnovne uslove - kaže za Kurir jedna od putnica koju smo juče zatekli na Prokopu.
Goran Rodić, potpredsednik Građevinske komore Srbije, naglašava da ne čudi što je ova železnička stanica u tako katastrofalnom stanju jer se objekat ne održava:
- Prokop je funkcionalan, ali samo za saobraćaj. Na njemu će morati još mnogo da se radi. Međutim, verujem da je bezbedan, inače ga ne bi otvorili.
U Ministarstvu građevinarstva i saobraćaja juče nismo dobili odgovore na pitanja o nedostacima koje smo uočili.
Muka i sa GSP
MINIBUS NA 50 MINUTA
Poseban problem građanima, kako su nam ispričali, predstavlja gradski prevoz do Prokopa. Za sada postoji samo jedna direktna linija - i to minibus 34, koji radnim danima ide na 25, a vikendom na 50 minuta. Građani mogu koristiti i autobuse 17, 18, 46 i 55, ali da bi došli do stanice, treba da pešeče desetak minuta. Istovetno vreme je potrebno i ako siđete na stanici trolejbusa 40 i 41.