Našem najboljem automobilisti uzete su i mere zbog izrade nove opreme, podešavanja sedišta i balansa automobila.
Borković je zadržao svoj šampionski ETCC tim, ali u novu sezonu B3 racing ulazi sa dosta noviteta. Tim je uložio mnogo u projekat TCR Int , gde će uz Ducu biti još dva vozača. Jedan od njih je Mato Homola, dobro poznat Dušanovim fanovima I kao jedan od glavnih konkurenata u prošlogodišnjem FIA ETCC šampionatu.
"Zabavna mi je činjenica da smo Homola I ja do juče bili "ljuti protivnici", a ove godine ćemo biti klupske kolege. Iako ćemo i dalje na stazi biti konkurenti, jako se radujem zajedničkom radu i unapredjivanju", rekao je Borković posle sastanka.
Dušan je najviše vremena proveo u razgovoru sa tim menadžerom I inženjerom Davidom Barijem o svim tehničkim stvarima neophodnim za uspešan start debitantske TCR sezone. Kao najviši profesionalni automobilista na svetu, Borković ima problema oko nameštanja sedišta, ali je siguran da će B3 racing kao I prošle godine sve uspešno rešiti.
"Uzbuđen sam pred početak nove sezone. Po prvi put ću imati dvojcu klupskih kolega I siguran sam da će biti potrebno dosta prilagođavanja. Naravno, ja gledam svoju priču i trudiću se da svakom trkom budem sve bolji u TCR-u. Prva trka je u Bahreinu, 3.aprila, vozi se uz Formulu 1 i mislim da će to biti sjajan početak sezone. Pre toga me čeka još dosta priprema i dogovora sa timom . Nadamo se da će novi Seati biti spremni za test sredinom marta i da ću uspeti dobro da osetim nove performanse automobila pred trke u Bahreinu", dodao je Borković.
Dušan je boravak u Budimpešti iskoristio da se sastane sa svojim velikim prijateljem mađarskim WTCC superstarom Norbertom Mihilisom.