Predstavljamo: „Munja“ reinkarnirala čuveni GT, konceptom koji će verovatno postati serijski model

OPEL GT KONCEPT: Snaga sa zadnje osovine!

Foto: Opel
Koncept je izraz konstantne inovativne snage „Opela“ i potomak je čuvenog modela koji se proizvodio od 1968. do 1973.

Kad se „Opelova“ dizajnerska filozofija „umetnička skulpturalnost susreće nemačku preciznost“ primeni na sportski dvosed, dobija se savršena kombinacija stila i strasti potpisana slovima GT.

Naziv nije nov, ali sve ostalo predstavlja ozbiljan korak napred kad su sportski automobili ovog proizvođača u pitanju. „Opel“ je prvobitno javnost „zagolicao“ kratkim snimkom, a u međuvremenu je odlučio da objavi i prve fotografije koncepta GT, koji će biti premijerno prikazan na ženevskom auto-salonu (3-13. mart).
Foto: Opel
Uzor... Zadnji deo veoma podseća na čuveni „mercedes SLS“


Ovaj sportski koncept izraz je konstantne inovativne snage „Opela“ i potomak je čuvenog modela GT, koji se proizvodio od 1968. do 1973. godine. Nema ručice na vratima i ne poseduje spoljne retrovizore, koje su zamenile kamere i dva ekrana u kabini. Takođe, kao ključnu inovaciju iz „Opela“ ističu velika vrata sa integrisanim bočnim prozorima, čija se staklena površina uliva u karoseriju. Interesantan detalj su i crveni prednji pneumatici, koji, kako proizvođač objašnjava, podsećaju na točkiće rolšua i evociraju na „Opelov“ legendarni motocikl „moto-klub 500“ iz 1928. godine.

Foto: Opel
Budućnost... Nema ručice na vratima, spoljni prozori su integrisani

Prati tradiciju
KOMPAKTNI SPORTISTA

Koncept GT ima pogon na zadnjim točkovima, težinu manju od 1.000 kg i prednje postavljen motor. Menjač je sekvencijalni šestobrzinski, a za pogon je odabran vrhunski 1,0 trocilindrični turbo od aluminijuma. Ima 145 KS, do 100 km/h ubrzava ispod 8 s, maksimalno 215 km/h.