OPEL GT KONCEPT: Snaga sa zadnje osovine!

Opel
Koncept je izraz konstantne inovativne snage „Opela“ i potomak je čuvenog modela koji se proizvodio od 1968. do 1973.

Kad se „Opelova“ dizajnerska filozofija „umetnička skulpturalnost susreće nemačku preciznost“ primeni na sportski dvosed, dobija se savršena kombinacija stila i strasti potpisana slovima GT.

Naziv nije nov, ali sve ostalo predstavlja ozbiljan korak napred kad su sportski automobili ovog proizvođača u pitanju. „Opel“ je prvobitno javnost „zagolicao“ kratkim snimkom, a u međuvremenu je odlučio da objavi i prve fotografije koncepta GT, koji će biti premijerno prikazan na ženevskom auto-salonu (3-13. mart).
Opel 
Uzor... Zadnji deo veoma podseća na čuveni „mercedes SLS“


Ovaj sportski koncept izraz je konstantne inovativne snage „Opela“ i potomak je čuvenog modela GT, koji se proizvodio od 1968. do 1973. godine. Nema ručice na vratima i ne poseduje spoljne retrovizore, koje su zamenile kamere i dva ekrana u kabini. Takođe, kao ključnu inovaciju iz „Opela“ ističu velika vrata sa integrisanim bočnim prozorima, čija se staklena površina uliva u karoseriju. Interesantan detalj su i crveni prednji pneumatici, koji, kako proizvođač objašnjava, podsećaju na točkiće rolšua i evociraju na „Opelov“ legendarni motocikl „moto-klub 500“ iz 1928. godine.

Opel 
Budućnost... Nema ručice na vratima, spoljni prozori su integrisani

Prati tradiciju
KOMPAKTNI SPORTISTA

Koncept GT ima pogon na zadnjim točkovima, težinu manju od 1.000 kg i prednje postavljen motor. Menjač je sekvencijalni šestobrzinski, a za pogon je odabran vrhunski 1,0 trocilindrični turbo od aluminijuma. Ima 145 KS, do 100 km/h ubrzava ispod 8 s, maksimalno 215 km/h.