Probijanjem ove cevi, probijeni su svi tuneli na deonici Ljig-Preljina. Na deonici Koridora 11 od Ljiga do Preljine asfaltirano je 36 kilometara od ukupno 40 kilometara autoputa u punom profilu, a u kvalitet radova danas se uverio premijer Vučić, koji je obišao taj putni pravac.
Premijer se provozao zajedno sa novinarima tim autoputem, a u autobusu su bili i potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović ambasador Azerbejdžana Eldar Hasanov. Leva cev Savinca u dužini od 270 metara je probijena u septembru 2015. godine, a radove izvodi domaće preduzeće Planum.
Probijanjem tunela Savinac povezana je kompletna deonica u dužini od 40 kilometara. Ugovorena vrednost trunela Savinac je 9,85 miliona evra. Deonica Ljig - Preljina je duga oko 40 km i već je završeno 36 km autoputa, a zvanični rok za završetak autoputa od Ljiga do Preljine je 25. avgust 2016. Na samoj trasi nalazi se veliki broj objekata - pet tunela Golubac, Veliki Kik, Savinac, Šarani i Brđani, 66 mostovskih konstrukcija od čega je završeno 65.
Nadvožnjaci su ukupne površine oko 60.000 metara kvadratnih, a tu se nalazi i 40 regulacija vodotokova sa delimičnim izmeštanjem korita reka u dužini oko 21,5 km. Takođe, 46 potpornih zidova ukupne dužine oko 6,1 km i 28 zaštitnih zidova od buke ukupne dužine oko 7,3 km. Glavni izvođač radova na toj deonici je firma Azvirt iz Azerbejdžan, a radovi čija je ukupna vrednost 308 miliona evra finansiraju se azerbejdžanskim kreditom od 300 miliona, dok je preostali novac obezbedila Srbija.
Pored ove firme na toj deoniciangažovano je ukupno 101 srpska firma u ulozi podizvođača dobavljača i kooperanata. Na trasi je predviđena izgradnja dve petlje: Takovo i Preljina, kao i tri odmorišta. Projektnu dokumentaciju izradili su Saobraćajni institut CIP za deonicu Takovo-Preljina i Institut za puteve za deonicu od Ljiga do Boljkovca i od Boljkovca do Takova. Na deonici Ljig - Preljina dnevno radove izvodi oko 110 radnika.