Predstavljamo
NOVA MERCEDES E-KLASA: Inovacije pogona i zabave!
Sam vozi Novi „mercedes“ stiže u drugoj polovini godine. Veći je, komforniji, pametnijii daleko prestižniji od dosadašnjeg modela
I ovo je mala S-klasa! „Mercedes“, dakle, ne menja recept. Primenjen je istovetan princip kao kod C-klase, pa je ispod premijum segmenta sada smeštena nova E-klasa!
Silueta se ne menja, a linija raskošnih limuzina uveliko je poznata.
Silueta se ne menja, a linija raskošnih limuzina uveliko je poznata.
Mercedes
Rekordna aerodinamika
Nova E-klasa dugačka je 492 cm, upadljiva prednja maska obezbedila je rekordnu aerodinamiku s koeficijentom od samo 0,23! Novi model porastao je za 43 mm, a rekordni gabaritni skok od čak 65 mm je na međuosovinskom rastojanju, što treba da obezbedi beskompromisnu udobnost. U paketu „avangard“ uz doplatu stiže višekomorno vazdušno vešanje sa četiri moda podešavanja, od komfornog do sportski tvrdog. Pomenimo detalj da zadnja svetla imaju i efekat zvezdane prašine.
Nova E-klasa dugačka je 492 cm, upadljiva prednja maska obezbedila je rekordnu aerodinamiku s koeficijentom od samo 0,23! Novi model porastao je za 43 mm, a rekordni gabaritni skok od čak 65 mm je na međuosovinskom rastojanju, što treba da obezbedi beskompromisnu udobnost. U paketu „avangard“ uz doplatu stiže višekomorno vazdušno vešanje sa četiri moda podešavanja, od komfornog do sportski tvrdog. Pomenimo detalj da zadnja svetla imaju i efekat zvezdane prašine.
Mercedes
Revolucija pod haubom
E-klasa je predstavljena u Detroitu, a na naše tržište stiže u drugoj polovini godine. Promovisana je kao „najinteligentnija poslovna limuzina“ koja se nameće relativno mlađim generacijama, sklonim tehnološkim inovacijama, pre svega gedžetima. Enterijer je na najvišem nivou, za nijansu iza S-klase. Vozaču su na raspolaganju tri stila instrument table, odnosno ekrana (klasik, sport i progresiv).
Ima i revolucije u novom modelu! Prvi put u nekom automobilu sada se pojavljuju tasteri osetljivi na dodir (Touch Controls), smešteni na upravljaču. Naravno, to je samo deo jer je na raspolaganju sistem glasovnih komandi, ali i LED osvetljenje kabine sa čak 64 različite nijanse!
E-klasa je predstavljena u Detroitu, a na naše tržište stiže u drugoj polovini godine. Promovisana je kao „najinteligentnija poslovna limuzina“ koja se nameće relativno mlađim generacijama, sklonim tehnološkim inovacijama, pre svega gedžetima. Enterijer je na najvišem nivou, za nijansu iza S-klase. Vozaču su na raspolaganju tri stila instrument table, odnosno ekrana (klasik, sport i progresiv).
Ima i revolucije u novom modelu! Prvi put u nekom automobilu sada se pojavljuju tasteri osetljivi na dodir (Touch Controls), smešteni na upravljaču. Naravno, to je samo deo jer je na raspolaganju sistem glasovnih komandi, ali i LED osvetljenje kabine sa čak 64 različite nijanse!
Mercedes
Autonomna vožnja
Spomenimo i opcioni „Drajver asistens“ sistem uz koji dolazi i „Drajv pilot“, što je poslednja tačka pred realnu primenu autonomne vožnje, odnosno automobila koji vozi bez vozača. Dakle, „Drajv pilot“ na auto-putu upravlja vozilom do brzine od 210 km/h, a automatski čita znakove i prati signalizaciju i kompletan saobraćaj u radijusu od 360 stepeni.
Sve je spremno, E-klasa stiže na sam vrh.
Spomenimo i opcioni „Drajver asistens“ sistem uz koji dolazi i „Drajv pilot“, što je poslednja tačka pred realnu primenu autonomne vožnje, odnosno automobila koji vozi bez vozača. Dakle, „Drajv pilot“ na auto-putu upravlja vozilom do brzine od 210 km/h, a automatski čita znakove i prati signalizaciju i kompletan saobraćaj u radijusu od 360 stepeni.
Sve je spremno, E-klasa stiže na sam vrh.
Troši ko upaljač
POTPUNO NOVI AGREGAT
Kada je reč o pogonskoj grupi, ekskluziva je novi četvorocilindrični dizel-motor, pod oznakom E 220d sa 195 KS i 400 Nm. U Štutgartu deklarišu potrošnju od 3,8 l/100 km, što će u praksi biti nedostižno, ali bez sumnje će biti jedan od najštedljivijih agregata na svetu. Ovaj motor je manjih dimenzija u odnosu na prethodnika. Ima turbo punjač promenljive geometrije, a glava cilindra i blok motora su od aluminijuma. Za ljubitelje jakog gasa spreman je „E 400 4 matik“ sa V6 benzincem od 333 KS i 480 Nm. Tu je i E 350 d sa 258 KS i 620 Nm.