"U albumu su sve najbitnije utakmice i jubileji Crvene zvezde. Sve to podeljeno je kroz decenije. Bilo je pokušaja da se ovo i pre uradi, ali tek sada smo uz pomoć 'TC Grupe' uspeli. Ovaj album omogućava mladima i starijima da se na najlepši način upoznaju sa istorijom kluba", rekao je direktor marketinga Zvezde Goran Broćić.
Po rečima marketing menadžera "TC Grupe" Nemanje Vučetića album nije namenjen samo navijačima crveno-belih, već i "svim drugim ljubiteljima sporta".
"Mi smo izuzetno ponosni na ovaj album. On je po mnogim stvarima poseban... Svaka generacija ima svoj deo, ali su sve spojene, a čak ima i nekih anegdota, ali i činjenica koje nisu svima poznate", rekao je Vučetić.
Promociji albuma na stadionu "Rajko Mitić" prisustvovali su i prvotimci Marko Grujić i Mihailo Ristić.
"Izuzetno mi se svidja album i kampanja kluba. Drago mi je što ovako nešto postoji i što će mladje generacije moći da uživaju i da pogledaju slavne generacije kluba. Napravio samo malu pauzu u skupljanju sličica od poslednjeg Svetskog prvenstva, tako da je ovo sledeći koji ću da skupljam", rekao je Grujić.
Mihailo Ristić je rekao da će se takmičiti s Grujićem u sakupljanju sličica i dodao da je ovo pravi potez marketinga kluba. Cena albuma je 199 dinara, a kesica sličica prodavaće se po ceni od 60. Album će se pored Srbije prodavati u Republici Srpskoj (BiH) i Crnoj Gori, a planirano je i da se putem interneta proširi i na dijasporu. Takođe, crveno-beli će zaradjivati od prodaje albuma i sličica, a prema rečima direktora marketinga Zvezde "nije zanemarljiv procenat".
Crvena zvezda će svakom navijaču, koji su dobili i svoj deo u albumu, uz kupljenu ulaznicu za prvi meč prolećnog dela Super lige Srbije protiv Mladosti iz Lučana na poklon dati album sa kesicom sličica.
Zvezda će u subotu od 14.00 na stadionu "Rajko Mitić" dočekati Mladost u utakmici 23. kola Super lige Srbije.