Ženevsko proleće stižu novi modeli iz španske fabrike
SEAT U OFANZIVI: Stižu novi modeli iz španske fabrike
Prodaja počinje krajem leta, a pretpostavlja se da će „seat ateka“ u Španiji i na evropskim tržištima koštati oko 24.000 evra
„Seat“ se trgao, pa je za predstojeći Salon automobila u Ženevi obezbedio svetsku premijeru potpuno novog modela „ateka“.
Direktor Luka de Meo predstaviće planove za budućnost marke „seat“ i nekoliko novih razvojnih projekata i inovacija. Početak prodaje se očekuje u avgustu ili septembru, a biće dostupan sa pet motora (raspon od 115 KS do 190 KS) i sa opcionim 4x4 pogonom.
Zapremina prtljažnika je 510 litara u verziji sa prednjim pogonom, odnosno 485 litara u modelu sa 4Drive pogonom na svim točkovima. „Seat ateka“ će koristiti isključivo turbo motore, tri dizelaša i dva benzinca. Mali 1,6-litarski dizel-agregat razvija 115 KS, dok je dvolitarski dostupan sa 150 KS, odnosno 190 KS. Što se benzinaca tiče, u ponudi će biti 1,0 TSI sa 115 KS i 1,4 TSI sa 150 KS. Kasnije će se pojaviti i benzinska verzija sa 200 konja. Pretpostavlja se da će „seat ateka“ u Španiji i na evropskim tržištima koštati oko 24.000 evra.
Direktor Luka de Meo predstaviće planove za budućnost marke „seat“ i nekoliko novih razvojnih projekata i inovacija. Početak prodaje se očekuje u avgustu ili septembru, a biće dostupan sa pet motora (raspon od 115 KS do 190 KS) i sa opcionim 4x4 pogonom.
Zapremina prtljažnika je 510 litara u verziji sa prednjim pogonom, odnosno 485 litara u modelu sa 4Drive pogonom na svim točkovima. „Seat ateka“ će koristiti isključivo turbo motore, tri dizelaša i dva benzinca. Mali 1,6-litarski dizel-agregat razvija 115 KS, dok je dvolitarski dostupan sa 150 KS, odnosno 190 KS. Što se benzinaca tiče, u ponudi će biti 1,0 TSI sa 115 KS i 1,4 TSI sa 150 KS. Kasnije će se pojaviti i benzinska verzija sa 200 konja. Pretpostavlja se da će „seat ateka“ u Španiji i na evropskim tržištima koštati oko 24.000 evra.
Filijala „Folksvagena“ iz Španije mislila je i na svoje tradicionalne fanove. Oni će u Ženevi parkirati i jedan od najpopularnijih evropskih „sportskih automobila za svaki dan“, ali sa još snažnijim motorima. „Seatov“ „leon“ u sportskoj verziji „kupra“ dobio je snažni dvolitarski TSI motor koji razvija 290 KS, što garantuje sjajne performanse i, kako proizvođač tvrdi, relativno niske troškove održavanja, što bi ovaj model zadržao u samom vrhu.