U čemu je trik?
Da li je pogodio broj koji ste zamislili? Ako jeste, nemojte se zabrinuti, jer to je upravo on što Lase najbolje radi. U pitanju je jednostavan psihološki trik. Ljudski mozak stvara takozvane "mape misli" koje su uobičajene skoro svakoj lljudskoj jedinki. Naša asocijativnost bazira se na tome da proste pojmove pamtimo, tako što im dajemo simbole, koji su međusobno isprepletani. Na primer - zamislite alat određene boje. Većina ljudi će na umu imati crveni čekić, zbog toga što čekić simbolizuje sav alat, a crvena je primarna i najupečatljivija boja. Ovom ljudskom osobinom moguće je manipulisati na ovako šaljiv način kako to Lase čini, ali i na mnogo većem, manje bezazlenom nivou. Gotovo celokupan tržišni marketing zasnovan je na tome, da vas ubedi da vam je neki proizvod neophodan. Setite se ovoga kad sledeći put odete u kupovinu.