Kako da prodate proizvod putem Fejsbuka?

Pr

Doba informacionih tehnologija donelo je mnoštvo novih zanimanja. Mnogi mladi ljudi u Srbiji opredelili su se za karijeru u digitalnom marketingu. Iako popularni, ovo nisu jednostavni poslovi.

Platforma na kojoj sve počinje i završava se svakako je Fejsbuk. Istraživanja su pokazala da Fejsbuk služi za marketing, a da se na Fejsbuku sve češće i prodaje roba. Ako ste se i vi opredelili za sferu oglašavanja u digitalnim medijima, onda će vam ovi saveti svakako biti od koristi da se izborite u svetu prodaje putem ove najveće društvene mreže.

Koristite fotografije i snimke

Kada jednom kreirate bazu korisnika oko vaše stranice, važno je da se pozabavite načinima na koje ćete uspeti da ih animirate i navedete da učestvuju u dvostranoj komunikaciji. Istraživanje bloga Bafer (Buffer), koji se bavi društvenim mrežama, pokazalo je da se ljudi najpre upuštaju u komentarisanje kada su u postovima upotrebljene slike i snimci.

Takođe, one fotografije koje same po sebi imaju određeno značenje, koje ne zahtevaju podrobnije objašnjenje sa propratnim tekstom, izazvaće njihovu reakciju pre nego one slike koje zahtevaju pojašnjenje. Morate biti jasni u komunikaciji kako bi ljudi shvatili šta želite da im poručite. Na primer, može im se dopasti proizvod sam po sebi, ali ako im niste naveli mogućnost kupovine, oni neće ni pomisliti da ga kupe.

Ne pokušavajte da prodate proizvod već emocije koje izaziva

Jedno od prvih pravila tradicionalne prodaje koje se sigurno može primeniti i na ovu situaciju jeste i to da ne morate pokušavati isključivo da prodate proizvod, već razmislite o osećanjima koja ga prate i o načinima na koje proizvod, to jest usluga, poboljšava život korisnika. Taj osećaj morate predstaviti ljudima. Kako živimo u potrošačkom društvu, to je jedna od kombinacija koja će kupce navesti da i sami požele da osete isto.

Kreirajte konkurse i delite nagrade

Kako biste naveli ljude da kupe nešto putem vaše stranice, morate ispuniti dva uslova: prvi je da budu vaši pratioci, a drugi je da su probali proizvod i zadovoljni su njim. Oba uslova možete ispuniti jednim kreativnim takmičenjem kroz koje ćete podeliti nekoliko nagrada i to upravo u vidu vašeg proizvoda, tako da svako od njih poželi da učestvuje, pobedi i osvoji. Ljudi vole da se takmiče i nekada je sam osećaj pobede dovoljan da ih navede da se upuste u ovaj izazov.

Ponudite im poklon-kartice

Proširite vašu mrežu tako što ćete svojim redovnim korisnicima davati sa popustom personalizovane kartice uz pomoć kojih će njihovi prijatelji kojima ih poklone moći da kupe šta god žele u iznosu naznačenom na kartici.

Pođite od sebe. Koliko puta vam se desilo da krećete na rođendan i nemate ideju šta da kupite kao poklon? Na ovaj način, vaši korisnici će uvideti da ste razmišljali o njihovim potrebama i uspešno rešili problem sa kojim se često sreću. Ne samo da ćete na ovaj način steći nove korisnike, već ćete podstaći i naklonost i preporuke starih klijenata.

Ukoliko ste početnici u ovom poslu, očekujte da će vam zahtevi za početak stizati od manjih brendova, često od lokalnih prodavnica, kafića ili uslužnih centara. Međutim, i to je odličan početak za vežbu, posebno ako uzmete u obzir i ove principe, koje možete savetovati svojim klijentima. Zašto ne biste preselili deo njihovog prodajnog sistema i na ovu društvenu mrežu, kada im objasnite da tu jednostavno mogu pronaći svoje potrošače?

Za sve veće poduhvate i privlačenje ozbiljnijih klijenata morate razmisliti o konkretnom obrazovanju, jer je to prvi korak koji morate napraviti u svojoj karijeri. Znanje koje će vam ovo doneti ne može se meriti sa improvizacijama na koje ste inače prinuđeni. Upišite obrazovni program Online PR i počnite da gradite svoju reputaciju tako što ćete pre svega staviti svoju stručnost u prvi plan.