LAV JOŠ LEPŠI: Restilizovani pežo 2008

Posle uspeha prvog modela u popularnoj klasi kompaktnih terenaca Francuzi su uradili osveženje svog krosa i ubrizgali mu još stila

Francuski „lav“ ne posustaje, a u sve popularnijem segmentu kompaktnih terenaca konkurenciju napada restilizovanim modelom koji u nazivu nosi četiri broja, 2008.

Najznačajnije promene vidljive su na prednjem delu vozila, što se pre svega odnosi na dorađenu masku hladnjaka sa izraženim znakom u obliku lava, a izmene je pretrpela i hauba. Restilizovana su i zadnja svetla, koja sada izgledaju modernije, a novi model je dobio i plastične zaštitne elemente, između ostalog i oko rubova blatobrana. Potencijalni kupci moći će da odaberu i neke od novih atraktivnih boja koje su nazvane emerald crystal i ultimate red, a na raspolaganju su i nove alu-felne.
Stilizovan pozadi... Plastična zaštita oko rubova blatobrana

Dorađena je i unutrašnjost, a ističe se info-zabavni sistem sa ekranom od sedam inča osetljivim na dodir, koji je kompatibilan sa funkcijom Apple Carplay. Na skupljim verzijama biće dostupan i „pogled u nebo“ kroz veliki panoramski stakleni krov, koji će imati specijalno osvetljenje.

Izdvajamo i sportsku verziju „GT lajn“, koja pleni crnim detaljima na karoseriji i ekskluzivnim tamnim točkovima od 17 inča, a tu su i alu-pedale, crveni šavovi na sedištima.

Od 75 do 130 KS
VELIKI IZBOR MOTORA

Novi 2008 će već na samom početku imati više benzinskih i dizel motora, od kojih će pojedini imati i start/stop funkciju. Od benzinaca su dostupne tri 1.2 „pjurtek“ verzije, koje imaju 82, 110 i 130 KS, a za dizele 1,6 „bluHDi“ motori sa 75, 100 i 120 KS.