U poznatom prestoničkom klubu Tranzit, sinoć je održana promocija svetski poznatih brendova japanki i sandala Ipanema i Rider. Promocija koju je organizovala kompanija Carvel, ujedno je bila prilika da se predstavi novi spot atraktivne hrvatske pevačice Maje Šuput “Ne lomi mi srce”, koji je rađen u Brazilu a čiju režiju potpisuje IDJ Videos.
Story Pr
Zanosna pevačica zaštitno je lice brenda Ipanema u okviru kojeg ima svoj unikatni model s nazivom njenog albuma Showgirl. U ime kompanije Carvel prisutne je pozdravila marketing menadžerka Danijela Vasić, koja potom najavila premijerno emitovanje spota.
Promociji je prisustvovalo više do 400 zvanica a među njima brojne poznate ličnosti koje su predvodile voditeljke Maja Manojlović, Ana Pendić, Marina Kotevski, Jelena Gajšek, zatim pevačice Milica Todorović, Jelena Kostov i Nikolina Kapor, do dizajnera Bate Spasojević i glumca Srđana Timarova. Vreloj atmosferi promocije doprinele su balerine koje su odigrale niz Brazilskih plesova.
Promociji je prisustvovalo više do 400 zvanica a među njima brojne poznate ličnosti koje su predvodile voditeljke Maja Manojlović, Ana Pendić, Marina Kotevski, Jelena Gajšek, zatim pevačice Milica Todorović, Jelena Kostov i Nikolina Kapor, do dizajnera Bate Spasojević i glumca Srđana Timarova. Vreloj atmosferi promocije doprinele su balerine koje su odigrale niz Brazilskih plesova.
Story Pr
Leto može da počne uz nove modele vaših omiljenih japanki i sandala brendova Ipanema i Rider.