AMERIKANCI POLUDELI ZA BOJANKAMA: Organizuju klubove gde se socijalizuju uz drvene bojice

Printscreen Twitter
Bojanke su postale hit među starijim Amerikancima kojima je ovo način da se opuste i provere svoju kreativnost drvenim bojicama.

Svi oni koji su u SAD podlegli trendu, organizuju okupljanja i klubove gde se socijalizuju uz drvene bojice, prenosi Rojters.

Sa više od hiljadu naslova, bojanke su postale najpopularnija kategorija 2015. godine, navodi stručni magazin Pablišer vikli, dodajući da je tokom prošle godine objavljeno više od 2.000 različitih bojanki, dok je 2014. moglo da se pronađe svega 300.


Za razliku od onih namenjenih deci, bojanke za odrasle ne sadrže jednostavne slike, već stranice kompleksnih crno-belih crteža inspirisanih floralnim, animalnim i geometrijskim šablonima.

Samo u SAD je tokom 2015. prodato 12 miliona kopija, a očekuje se da će se tokom ove godine na tržistu pojaviti nova generacija bojanki, inspirisana popularnom kulturom naspram tradicionalnih slika.