Iako je premijerno predstavljen u martu u Ženevi, već je poručeno 1.400 modela!
„Aston Martin“ već je napravio ogroman posao za svoj novi DB11. Iako je premijerno predstavljen u martu u Ženevi, već je poručeno 1.400 modela.
Novi DB11 naslednik je modela DB9. U odnosu na prethodnika porastao je u svim smerovima. Duži je, širi, ali i niži, što mu uz duže međuosovinsko rastojanje omogućava odličnu vez s putem.
„Aston Martin“ već je napravio ogroman posao za svoj novi DB11. Iako je premijerno predstavljen u martu u Ženevi, već je poručeno 1.400 modela.
Novi DB11 naslednik je modela DB9. U odnosu na prethodnika porastao je u svim smerovima. Duži je, širi, ali i niži, što mu uz duže međuosovinsko rastojanje omogućava odličnu vez s putem.
Aston Martin
Masa DB11 iznosi čak 1.770 kilograma, a raspored težine je idealan - 51 odsto napred i 49 procenata pozadi. Opremljen je desetokrakim alu-točkovima od 20 inča. Pod haubom se nalazi zver od 5,2 litra. Pomaže mu tvin-turbo, što uz raspored V12 omogućava 608 konjskih snaga, pri 6.500 obrtaja u minuti. Momenat je takođe impresivan i iznosi 700 Njutnmetara, već na 1.500 obrtaja.
Snažan agregat uparen je sa ZF osmostepenim automatskim menjačem. Sve ovo preduslov je za fantastično ubrzanje. Od nule do 100 km/h treba mu samo 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 322 kilometra na sat.
Snažan agregat uparen je sa ZF osmostepenim automatskim menjačem. Sve ovo preduslov je za fantastično ubrzanje. Od nule do 100 km/h treba mu samo 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 322 kilometra na sat.
Aston Martin
Kabina je veoma luksuzna iako na prvi pogled u enterijeru vlada jednostavnost. Ima 8,0-inčni displej, a uz doplatu stiže audio-sistem „beng i olafsen“ od 1.000 W. Situacija je promenjena i pozadi. Naime, i prtljažnik je porastao za 20 odsto i sada broji „čak“ 270 litara.
DB11 uopšte nije jeftin. Cena osnovnog modela je 204.900 evra u Nemačkoj, a prve isporuke zakazane su za jesen.