Testiranje ličnosti toalet-papirom nastalo je kao zabavan način sticanja uvida u to koliko naše svakodnevne navike govore o nama, a da toga nismo ni svesni.
Gilda Karl testirala je ovom metodom 2000 muškaraca i žena različitih etniciteta, starosti između 18 i 75 godina.
Pitanje koje im je postavila jeste da li toalet-papir postavljaju sa stranom za brisanje okrenutom ka sebi – odozgo, ili odozdo, do zida.
Ona je takođe zamolila ispitanike da na skali od 1 do 10 ocene koliko su asertivni u odnosu s drugim ljudima.
Šta su pokazali rezultati?
Potvrđena je hipoteza da su ljudi koji postavljaju toalet-papir ka sebi dominantniji od onih koji ga postavljaju odozdo.
Pojedini dominantni ispitanici su čak otkrili da imaju potrebu da menjaju položaj toalet-papira u tuđoj kući ukoliko je postavljen na stranu suprotnu od željene.
Sledeći put kada budete posetili osobu koja vam se sviđa ne zaboravite zato da zavirite u njeno kupatilo: toalet-papir očigledno ne laže.