JAVNO SE IZVINILI DECI: Zbog poskupljenja sladoleda u Japanu na nacionalnoj televiziji emitovan spot
Rukovodstvo japanske kompanije za proizvodnju sladoleda snimilo je spot koji je emitovan na nacionalnoj televiziji. Ovom prilikom hteli su da se izvine građanima zbog poskupljenja sladoleda za devet centi.
Da bi pokazali svoje kajanje zbog povećanja cene, vlasnici kompanije "Akagi Nyugyo" snimili su spot od 60 sekundi. Predsednik Ino Sota, predsedavajući uprave "Hideki Inoue" i ostali radnici na kraju spota naklonili su se gledaocima, u znak izvinjenja.
U tekstu koji je emitovan u sklopu spota istaknuto je da je cena popularnog sladoleda za decu "Garigari-kun" bila nepromenjena 25 godina, te da je povećanje od devet centi bila greška.
Video izvinjenja do sada je na Jutjubu pregledalo više od milion ljudi.
U spotu je obrazloženo zbog čega je povećana cena sladoleda, u pitanju je povećanje proizvodnje i troškove pakiranja.
U Japanu su javna izvinjenja uobičajna i očekivana pojava, međutim građani su bili iznenađeni načinom na koji je to uradila ova kompanija.
(rt.com)