Volonterska akcija sređivanja Beograda 19. maja

U akciji "Naš Beograd" volonteri će ulepšavati ambijent grada, učestvovati u zaštiti životne sredine i poboljšanju kvaliteta života sugrađana iz ugroženih socijalnih grupa

BEOGRAD - Nekoliko stotina zaposlenih u vodećim međunarodnim i domaćim kompanijama volontiraće 19. maja na 12 lokacija širom Beograda u akciji uređenja i unapređenja života u Beogradu, saopštio je Forum poslovnih lidera Srbije.

U akciji "Naš Beograd" volonteri će ulepšavati ambijent grada, učestvovati u zaštiti životne sredine i poboljšanju kvaliteta života sugrađana iz ugroženih socijalnih grupa.

Volonteri iz kompanija pomoći će uređenje unutrašnjih i spoljašnih prostora u institucijama socijalne zaštite, među kojima su osnovne škole za zaštitu vida "Dragan Kovačević" i "Dušan Dugalić", Specijalnoj školi za decu ometenu u razvoju, domovima za decu bez roditeljskog staranja "Jovan Jovanović Zmaj" i "Moša Pijade", navodi se u saopštenju.

Takođe, radiće i u Domu penzionera "Bežanijska kosa", Kreativno - edukativnom centru za mentalno nedovoljno razvijene osobe - KEC MNRO, Društvu za pomoć MNRO Stari grad "Živimo zajedno" i u vrtićima "Lunja", "Guliver" i "Duga".

Volonteri će takođe ofarbati klupe na Kalemegdanu, najvećem i najpoznatijem beogradskom parku, a kroz aktivnosti zaštite životne sredine doprineće unapređenju ambijenta u Banjičkoj šumi, zaštićenom spomeniku prirode.
U akciji učestvuju volonteri iz kompanija Vip mobile, Atlantic Group, Državna lutrija Srbije, Coca-Cola Hellenic, Societe Generale Banka, Banca Intesa, Holcim, Nestle Adriatic, Eurobank EFG, Erste Banka, Telekom Srbija, S Leasing, MK Group, Gradske pijace, Microsoft, Huawei i Ernst & Young.

Volonterska akcija "Naš Beograd" kroz pomoć institucijama socijalne zaštite i druženje sa korisnicima tih institucija doprinosi uključivanju ugroženih grupa, ali i da zaposleni kroz lično angažovanje doprinesu boljim uslovima za život u svom gradu, navodi se u saopštenju.

Volontersku akciju "Naš Beograd" organizuje Forum poslovnih lidera, u saradnji sa Smart kolektivom i Institutom za održive zajednice, a uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Grada Beograda.
"Naš Beograd" je od 2011. godine deo međunarodne kampanje "Give & Gain Day" koja se održava u 14 zemalja širom sveta, a u okviru koje je prošle godine volontiralo oko 30.000 zaposlenih.