FK Crvena zvezda pokrenuo je novi segment nekada popularne akcije kluba među decom "Ja sam zvezdaš".
Idejni tvorac projekta Zoran Avramović rekao je da će svi dečaci i devojčice koji su u toj akciji zadužili člansku kartu dobiti pravo da za 500 dinara postanu punopravni članovi kluba.
- Akcija "Ja sam Zvezdaš" pokrenuta je 14. januara 2000. godine u osnovnoj školi "Kralj Petar I", a čak se zna i da je Mirka Vasiljević bila prvo učlanjeno dete. Osnovna ideja akcije bila je da se sa svima koji su u tom momentu bili deca pokrene nova pokretačka energija kluba. Korak po korak, stigli smo do 1.000 zvezdaša, a to je postao Nikola Đokić iz Oš "Pavle Savić" u Mirijevu. Njemu je člansku kartu uručio Nemanja Vidić koji je tada bio kapiten kluba. Bilo bi lepo pronaći svu tu decu jer je više od 125.000 ljudi ponelo knjižicu "Ja sam zvezdaš" - rekao je Zoran Avramović, direktor marketinga Crvena zvezda.
Svi oni koji čuvaju karticu ili koji imaju dokaz o svojoj pripadnosti akciji "Ja sam Zvezdaš", uskoro će dobiti punopravno "senior članstvo" FK Crvena zvezda po ceni "junior članstva", odnosno za 500 dinara će moći da se učlane u klub i ostvare sva prava koja članovi koji nemaju ovu karticu ostvaruju za 1.000 dinara.
- Budućnost kluba počiva na članovima i to su odlično prepoznali u Evropi. Tako Bajern ima 250.000 članova, Benfika 240.000, Barselona 140.000, Šalke 132.000... Ideja naše akcije bila je da, kada dođemo do 100.000 članova, ti ljudi počnu plaćati određenu cenu za članstvo. Jedan od najuspešnijih po tom pitanju je Bajern. Slogan Bajerna je "tamo gde je navijač, tu mora biti klub". Zvezda već ima tu priču, jer zaista, u svakoj sredini gde ima navijača Zvezde, i klub je na neki način prisutan i dostupan. Stane li to u jednu pozitivnu priču i Zvezda će moći da svoj temelj napravi upravo u članovima. Na primer, već pomenuti Bajern ima godišnji prihod od 60 miliona evra samo od članova, gde je najveća članarina 60 evra.
Predsednik Crvene zvezde Svetozar Mijailović podsetio je da se klub trudi da na sve načine učvrsti svoj odnos sa članovima, ali i da uveća njihov broj.
- Naš odnos prema članstvu je na prvom mestu na listi prioriteta kada je u pitanju pozicija Crvene zvezde među svojim pristalicama. Sada imamo nešto preko 30.000 ljudi koji su učlanjeni u klub. Čak 30 odsto tih učlanjenih je mlađe od 18 godina. Ono što je posebno interesantno, od tog broja 7. 500 je aktivnih članova. Vratili smo sistem poverenika, imamo ih oko 50 iz raznih mesta u Srbiji i inostranstvi. Akcija čiji je idejni tvorac Zoran Avramović pokazuje da je i tada to bilo temeljno opredeljenje, da se sa mladim ljudima počne nešto što će sutra predstavljati snagu Crvene zvezde. Preduzimamo niz akcija i mera da se ova vredna akcija koja je donela 125.000 ljudi koji su poneli ovu knjižicu, valorizuje u prilično velikom broju. Osmislićemo i nove slične akcije pošto budućnost sporta leži u tome da treba razvijati pozitivne vrednosti kod ljudi - rekao je Svetozar Mijailović i najavio novu saradnju sa Beogradskim univerzitetom, ali i fakultetima u Kragujevcu, Nišu i Novom Sadu.