Skupo auto košta od 81.200 do 116.700 dolara, ali je pun tehničkih nepravilnosti
Stotine vlasnika elektromobila „tesla X“ na internet forumima iznose veliki broj problema sa svojim vozilima. Fabrika „Tesla motors“ već je opozvala 2.700 jedinica modela X, gotovo svih u tom trenutku dostupnih vozila, zbog problema sa zadnjim sigurnosnim pojasevima.
Ispostavilo se, međutim, da je to bio samo vrh sante leda. Automobil koji košta od 81.200 do 116.700 dolara pun je tehničkih nepravilnosti. Vrata koja se otvaraju u vazduh često ne mogu da se zatvore ili se otvaraju „kako im dođe“. Ekran osetljiv na dodir, kojim se upravlja mnogim funkcijama, često se zamrzava, prozori neće da se zatvore, automatska ručna kočnica pali se pri vožnji unazad...
Postavlja se pitanje šta će se desiti kad krenu isporuke najnovijeg „modela 3“, odnosno „Teslinog“ prvog vozila masovne proizvodnje, za koji su primili više od 400.000 narudžbina. Da li će proizvođač imati kapacitete za rešavanje hiljada pritužbi ili će možda naučiti lekciju iz „modela X“ i od početka praviti vozila kako bog zapoveda?
Ispostavilo se, međutim, da je to bio samo vrh sante leda. Automobil koji košta od 81.200 do 116.700 dolara pun je tehničkih nepravilnosti. Vrata koja se otvaraju u vazduh često ne mogu da se zatvore ili se otvaraju „kako im dođe“. Ekran osetljiv na dodir, kojim se upravlja mnogim funkcijama, često se zamrzava, prozori neće da se zatvore, automatska ručna kočnica pali se pri vožnji unazad...
Postavlja se pitanje šta će se desiti kad krenu isporuke najnovijeg „modela 3“, odnosno „Teslinog“ prvog vozila masovne proizvodnje, za koji su primili više od 400.000 narudžbina. Da li će proizvođač imati kapacitete za rešavanje hiljada pritužbi ili će možda naučiti lekciju iz „modela X“ i od početka praviti vozila kako bog zapoveda?
Tesla
Donedavno je mali deo od ukupnog broja naručenih „tesli X“ proizveden i isporučen, a većinu su vozili zaposleni u toj američkoj fabrici električnih automobila. Sada kad se proizvodnja razbuktala, sve više „modela X“ nakon dugog čekanja konačno stiže vlasnicima.
Sa svakim novim modelom dolaze i manje dečje bolesti koje se s vremenom otklone, pa se racionalniji kupci često odlučuju za kupovinu godinu-dve nakon predstavljanja. Ali kod „modela X“ priča je nešto drugačija. Naime, za X postoji duža lista čekanja, pa kupci, kad je njihov automobil spreman, jedva čekaju da ga uplate i preuzmu.