MLADENOVAC - Danas svi bruje o njima - ko su momci koji stoje iza izmišljenog kandidata Ljubiše Preletačevića? Ovako su se predstavili pre mesec dana, dok još nisu znali da ih čeka ozbiljan posao u vidu 13 osvojenih mandata.
"Reč je o fiktivnoj stranci „Sarmu probo nisi“ (SPN) i njihovom izmišljenom lideru Ljubiši Preletačeviću Belom, koji iako nije političar, uspešno sprovodi svoju predizbornu kampanju tako što posećuje štale i fabrike i sklapa ugovore sa nepostojećim stranim investitorima. Na ovu ideju došla je grupa momaka iz Mladenovca u cilju da, kako kažu, ismeju i potpuno banalizuju politički sistem opštine u kojoj žive. Da stvar bude luđa, zaista planiraju da se kandiduju na predstojećim lokalnim izborima, za šta im je potrebno oko 600 potpisa", ovako je izgledalo predstavljanje za intervju Ljubiše Preletačevića dok je to još bila samo jedna "luda ideja".
Međutim, mesec dana kasnije, fiktivna stranka postaje prava, parodija postaje stvarnost, a njihovo ime pod rednim brojem 7 na glasačkom listiću u Mladenovcu.
Danas svi bruje o njima - ko su momci koji stoje iza izmišljenog kandidata Ljubiše Preletačevića? Ovako su se tada predstavili, dok još nisu znali da ih čeka ozbiljan posao u vidu 13 mandata.
Ekipu iz Mladenovca čini desetak momaka, koji kompletiraju satiričnu političku scenografiju, odnosno, Nebojša Prilepak – koalicioni partner, „sitna“ duša i prljav igrač, Stevan N. Vlajićević – truli propagandista spreman na sve, Episkop Kosmajski Makarije – koristoljubiva duhovna podrška i Petar Popović Ajkula – lokalni tajkunčić, finansijer kampanje.
Tada su na pitanje "Ko je Ljubiša Preletačević Beli?", odgovorili - Magistar industrijskog menadžmenta sa Univertiteta u Staroj Pazovi, bio je u svim strankama, i sada je u pokretu SPN „Sarmu probao nisi“, Ljubiša je jedna drama. Karikatura koja uspeva, vlasti nam zadaje ozbiljan zadatak. Velike uštede se planiraju ako mi dođemo na vlast.
Tada verovatno nisu ni sanjali nisu da će se sve završiti sa 13 osvojenih mandata, odnosno koliko DS, SPS i LDP zajedno u ovom gradu.
Po broju glasova su bili odmah iza SNS. U pojedinim selima su bili drugi, što, kako kažu, smatraju svojim velikim uspehom.
Postoje svega 38 dana, ali su za to kratko vreme uspeli da nasmeju do suza svojim predizbornim kampanjama, koje su ovako izgledale:
(EPK/Gradski magazin)