Šest saveta za uspešnog marketinškog pisca

Pr

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom, onda i sami znate da nije sve u dobroj temi i privlačnim slikama. Uspeh zavisi od mnogih faktora. Zbog toga vam dajemo savete koji će vam pomoći da vaši sadržaji postanu primamljiviji čitaocima, pokrenu aktivnosti korisnika i na kraju dovedu do profita.

Korisnici na prvom mestu

Budite svesni toga da ono što pišete ima jasan cilj: da se dopadne korisniku sajta i navede ga na kupovinu, prijavljivanje ili neku drugu akciju. Kako biste to uradili na pravi način, pokušajte da se postavite na mesto korisnika i razmislite o tome šta bi vama privuklo pažnju da ste u njegovoj koži.

Duži blogovi su bolji od kraćih

Iako živimo u vremenu kratkih sadržaja, koje ljudi čitaju na brzinu, za blogove ovo pravilo ne važi. Ukoliko pišete blog, treba da nastojite da on bude zaista sadržajan, bogat i informativan, kao i da sadrži minimum 1500 karaktera.

Iznenađenje!

Svi vole prijatna iznenađenja. Zbog toga efekat iznenađenja možete iskoristiti kao veoma delotvorno sredstvo za privlačenje pažnje korisnika, ali i za njihovo emotivno povezivanje s proizvodom, kompanijom ili brendom. Obradujte ih kada to najmanje očekuju.

Ispričajte priču

Još jedan način da uspostavite emotivnu vezu s korisnicima i publikom jeste da tekst formirate u obliku priče. To je forma na koju su ljudi navikli. Obavezno im omogućite da ostavljaju komentare kako biste dobili povratnu informaciju i da biste stupili u dijalog s korisnicima.

Ključne reči

Koristite reči koje ljudi najčešće i sami koriste prilikom pretrage. Ukoliko to ne činite, vaši tekstovi neće biti dovoljno čitani i sav vaš trud pri kreiranju dobrog sadržaja biće uzaludan.

Veliki broj podnaslova

Imajte na umu da ljudi nemaju strpljenja da čitaju dugačke tekstove kojima ne vide kraj. Zbog toga je važno da izdelite tekst na manje celine i da svakoj od tih celina date privlačan naslov. Naslovi su ono što će ostvariti najviše efekta, bez obzira na to kakav je ostatak teksta.

Ako primenite ove savete, sigurno ćete načiniti mali napredak u svom poslu. Ipak, imajte na umu da pravo usavršavanje zahteva malo više volje i truda. Ukoliko zaista želite da se bavite ovim poslom kao profesionalac, upišite smer Content & SEO Manager na InternetAcademy i za samo 12 meseci steći ćete znanje i sertifikate koji su vam neophodni da biste pronašli odlično plaćen posao u struci.