Edukacija

Kako se Boris zaposlio posle fakulteta?

Foto: Promo

Zanimanje najčešće biramo dok smo veoma mladi i bez jasnog cilja čime želimo da se bavimo u životu. Mnogi ne mogu da pronađu zanimanje za sebe i zbog toga gube motivaciju. Međutim, prirodno je da mlade osobe ne pronađu svoj pravi poziv iz prvog pokušaja.

Važno je da znate da iako ste do sada lutali u potrazi za pravim zanimanjem i nigde se niste sasvim pronašli, uvek postoji mogućnost da napravite promenu, usmerite svoja znanja i pronađete posao koji ste oduvek želeli. To potvrđuje i priča o Borisu Pavliću, stručnjaku za elektronsko poslovanje.

Za dobro plaćeno zanimanje potrebno je kvalitetno školovanje

Iako ga je oduvek interesovalo sve što je u vezi sa kompjuterima, igricama, i uopšte, informacionim tehnologijama, Boris nije od starta znao kako to da pretvori u profesiju.

„U početku nisam posedovao neka posebna znanja iz oblasti IT-ja. Pokušavao sam da naučim sam, ali to jednostavno nije imalo efekta. Nekoliko godina sam izgubio na to, a onda sam doneo odluku i upisao školu koja mi je promenila život.”

Prelomni trenutak bio je kada je saznao za ITAcademy od druga iz detinjstva, koji mu je preneo svoja pozitivna iskustva. To je predstavljalo prekretnicu u Borisovom profesionalnom usmeravanju, jer je konačno pronašao pravi način da usmeri svoja interesovanja, i ubrzo je započeo svoje IT obrazovanje.

Stalno usavršavanje i napredovanje u IT svetu

„Na ITAcademy sam odabrao smer web dizajn, jer sam oduvek želeo da se bavim nečim kreativnim. Iako sam bio veoma zadovoljan znanjem koje sam stekao, nisam sebe video u ovoj profesiji. Želeo sam da spojim znanja koja sam stekao iz oblasti IT-ja sa internet marketingom i zbog toga sam nastavio da se usmeravam dok nisam pronašao savršen spoj.”

Praktična znanja i prestižni sertifikati koje je Boris stekao na ITAcademy motivisali su ga da nastavi školovanje na Visokoj školi strukovnih studija za IT– ITS i usmeri svoje obrazovanje ka elektronskom poslovanju. On sada poseduje znanja iz dve veoma značajne i tražene oblasti IT-ja, koje zajedno čine jedinstvenu celinu i izdvajaju ga u odnosu na druge stručnjake.

Budućnost je u marketingu i IT-ju

Usmerenja koje je Boris izabrao važe za najtraženija, i zbog toga mu nije bilo teško da pronađe posao u struci već tokom studija. Zaposlio se u kompaniji LINK group na poziciji SEO/PPC Assistanta i prezadovoljan je zato što radi posao koji zaista voli.

Spoj dve ljubavi, dizajna i marketinga, omogućio mu je da koristi svoje veštine za osmišljavanje celokupnih marketinških kampanja. Kao najzanimljiviji deo posla on izdvaja kreiranje reklama za Facebook i Google, kao i pisanje zanimljivih sadržaja za sajtove i različite društvene mreže.

„Pronašao sam posao koji je interesantan, izazovan i dinamičan. Znam da svakodnevno sve više napredujem, a to je jako dobar osećaj. Budućnost je u marketingu i IT-ju, a moj posao je savršen spoj ove dve oblasti.

Trenutno radim na kampanjama u koje je uloženo mnogo novca kojim ja upravljam. To čini moj posao veoma odgovornim, ali sa obrazovanjem i iskustvom koje sam stekao imam samopouzdanje da donosim ispravne i isplative poslovne odluke.”

Oni koji se trude uvek dođu do svog cilja

Iako nije oduvek tačno znao čime želi da se bavi u budućnosti, Boris je postigao uspeh zahvaljujući velikoj želji za napredovanjem i pametnim izborom oblasti u kojima se usavršavao.

„Bio sam odlučan u nameri da razvijem svoje potencijale i u tome sam uspeo. Znam da mogu da postignem još više i da granice ne postoje, zbog toga planiram da upišem još neki program na ITAcademy i nastavim usavršavanje.”

Svestan svojih mogućnosti, kao i činjenice da čovek uči tokom čitavog života, Boris nastavlja da radi na sebi. To je ono što čini ključ njegovog uspeha: stalno unapređivanje sopstvenih veština, učenje i neumorno traganje za novim profesionalnim izazovima.