KURIR U TORINU: Za mnogo ne treba puno para

Mladen Radulović

Novi hečbek je pravi naslednik ikone iz 1989. Ponuda prostora je natprosečna, a performanse iznad očekivanih

Tipovanje na „tipa“ poprima masovne razmere! Čak 37.000 vozila već je prodato u EMEA regionu (Evropa s Bliskim istokom). Najjača italijanska ofanziva tek počinje... Ekipa Kurira u Torinu je prisustvovala premijeri novog tipa hečbek i tipa sport vagon.
Mladen Radulović 

Slavna tradicija datira iz 1989, kad je tadašnji „tipo“ harao Starim kontinentom s titulom evropskog automobila godine! „Fijat“ sada, pod sloganom „Ne treba ti puno para da bi dobio mnogo“ dovozi novi multitalentovani hečbek.
Mladen Radulović 
Karavanska verzija. Izgubio je na atraktivnosti, ali ima 550 l gepeka

Ovo je pravi, veliki naslednik ikone s kraja osamdesetih! Italodizajn je u punom zamahu, a iako je prednji deo isti kao kod „sedana“, zadnji kraj je potentan s velikom svetlosnom grupom. Ceo automobil vizuelno izgleda viši, dok bokove pojačava nekoliko isklesanih linija.
Mladen Radulović 
Kvalitetno. Dobri materijali u kabini

Utisak veličine produžen je na kabinu. „Tipo“ je jedan od najprostranijih u klasi, što dokazuje odlična ponuda prostora u drugom redu, čak i kad vozač pomeri sedište pozadi. Pored svega toga, hečbek nekim čudom ima čak 440 litara u prtljažniku, a karavan čak 550 litara. Upadljivo je to da je vođeno računa o svakom detalju enterijera. Debeo volan i stilizovana digitalna instrument-tabla samo su početak priče. Za hečbek spremljen je potpuno novi integrisani multimedijalni sistem „Uconnect“, s velikim ekranom postavljenim po sredini. Sem toga, upadljiva je dobra završna obrada, kao i kvalitetne tkanine sedišta s bočnim ojačanjima.

Veoma dobar utisak stekli smo vožnjom ulicama Torina. „Tipo“ se odlično vozi, okretan je, neravnine pegla ubedljivo. Isprobali smo dizel agregate 1,3 i 1,6, sa 95, odnosno 120 konjskih snaga. Odlična mera za grad i pravce, na kojima „tipo“ leži odlično.
Mladen Radulović 
Italodizajn. Pažnja poklonjena svim detaljima spolja i iznutra

Sve zajedno, odlični utisci s prve premijere. Pogotovo što će, po svemu sudeći, osnovni model (1,4, 95KS) koštati u Srbiji 12.500 evra, iako će cena u Evropi biti 12.750 evra.

Ovo je pravi naslednik ikone iz 1989. Legenda se nastavlja!