Četiri razloga zbog kojih treba da uključite video-snimak na Fejsbuku u svoj marketinški plan

Pr

Svakog dana više od milijardu ljudi pregleda video-zapise na Fejsbuku. U sledećih pet godina „većina društvenih mreža će se orijentisati na video-snimke", rekao je izvršni direktor Fejsbuka Mark Zakerberg na godišnjoj skupštini u novembru prošle godine.

Statistički podaci potvrđuju Zakerbergova predviđanja. Iz Fejsbuka navode da je količina video-snimaka koju objavljuju pojedinci i brendovi na Fejsbuku porasla jza 260% u odnosu na proteklu godinu. Da bi bilo jasno koliko su video-formati danas zastupljeni i popularni, dovoljno je samo da pogledate svoj profil na Fejsbuku. Video-snimci su svuda i postaju sve važniji deo strategije oglašavanja za mnoge kompanije.

Pred vama su četiri razloga zbog kojih bi trebalo da uključite video-sadržaje na Fejsbuku u svoje marketinške planove.

1. Fejsbuk postaje lider u distribuciji video-sadržaja

Fejsbuk izveštava da više od polovine svih njegovih posetilaca gleda barem jedan video-zapis dnevno. Broj video-postova po osobi povećan je za 94% u proteklih godinu dana, a 76% korisnika Fejsbuka kažu da koriste društvene mreže upravo za pronalaženje video-sadržaja.

Potrošači očito žele video-sadržaje, a Fejsbuk je postao platforma koja im nudi mnogo izbora i, još važnije, mogućnost deljenja. Brendovi sada postavljaju svoje video-sadržaje direktno na Fejsbuk bez posredstva drugih platformi kao što su Jutjub ili Vimeo. Prema izveštajima platforme za merenje i analize internet-marketinga „Soušal bejkers“, brendovi su u prethodnoj godini postavili više video-snimaka na Fejsbuk nego na Jutjub.

2. Produkcija i distribucija video-sadržaja postaje jeftinija

Danas je lakše nego ikada kreirati profesionalne i kvalitetne video-sadržaje i to izuzetno jeftino, uz pomoć pametnih telefona i jednostavnih video-alata. O tome svedoče i brojni sadržaji koje kreiraju sami korisnici ili klipovi o snimanju video-spotova ili kreiranju video-animacija.

Korisnički generisani sadržaj je takođe veoma važan, a može biti podjednako uspešan kada se upotrebi za marketing. Još jedna prednost Fejsbuka ogleda se u tome što omogućava da se putem te iste platforme podstakne i angažman korisnika. Takođe, kompanijama više nije potreban ogroman budžet za oglašavanje kako bi video-snimak svog brenda predstavili pravoj publici. Fejsbuk olakšava kompanijama da ciljaju relevantne korisnike i da prate gledanost i akcije koje nastaju zahvaljujući svakom pojedinačnom video-snimku.

Marketinški stručnjaci tako mogu mnogo jednostavnije da otkriju koji sadržaji i kakvi oblici video-snimaka daju rezultate, a koji ih ne postižu, pa samim tim mogu i odmah da reaguju i prilagode svoj video-sadržaj.

3. Video-snimci na Fejsbuku dobijaju sve više pažnje

Možda se pitate: „Zašto je konkretno video-sadržaj najbolji? Zašto objavljivanje ​​fotografija, linkova ili tekstova ne može da bude podjednako efikasno?"

U nedavnom izveštaju, „Soušal bejkers“ je otkrio da „izvorni video-sadržaj na Fejsbuku dobija više pažnje od bilo koje druge vrste sadržaja". U stvari, kada objavite video-snimak umesto fotografije, možete videti skok u gledanosti od 135% u proseku.

Ovaj uspeh video-sadržaja može se objasniti vrlo jednostavno: on se ističe na njuz fidu. Činjenica da se sada video-snimak sam pokreće kad god korisnik naiđe na njega doprinosi privlačenju korisnikove pažnje. Ne treba zanemariti ni ulogu mobilnih uređaja, jer dve trećine video-snimaka pregleda se upravo na mobilnim uređajima.

4. Fejsbuk mnogo ulaže u video-sadržaje

S rastom pregleda video-zapisa na Fejsbuku, ova platforma čini sve da bi olakšala potrošačima i kompanijama pronalaženje video-sadržaja. Iz Fejsbuka ističu da je i u njihovom interesu da video-kampanje njihovih klijenata budu što uspešnije.

Zato su nedavno pokrenuli i mnoštvo novih alata i dodataka koji pomažu kompanijama da video-zapise s Fejsbuka plasiraju i na druge platforme (svoje web stranice, blogove i slično). U decembru prošle godine Fejsbuk je uveo novu mogućnost za isticanje video-zapisa, kao i mogućnost pravljenja lista, što olakšava pravljenje kolekcija video-sadržaja.

Iz Fejsbuka navode da je ovo tek početak ulaganja i unapređivanja digitalnih video-sadržaja, a kompanije koje na vreme usvoje sve te mogućnosti imaće velike koristi. Sve ove mogućnosti nude dovoljno dobrih razloga da se svaki stručnjak za digitalni marketing posveti razvijanju strategija za oglašavanje putem video-snimaka na Fejsbuku i istraži mogućnosti koje ova opcija pruža.

Ako želite da naučite kako da iskoristite Fejsbuk i sve digitalne platforme i servise tako da budu u službi vašeg marketinga i komunikacije s potrošačima, više o tome možete saznati ovde.