(FOTO/VIDEO) OVO SU PRVE SLIKE OLUPINE SRUŠENOG AVIONA: Delove letelice pronašla egipatska vojska!

Facebook

Egipatska vojska objavila je prve slike olupine srušenog egipatskog aviona. Oni su na svojoj Fejsbuk stranici objavili i pojedine fotografije gde se vide i lične stvari stradalih putnika.

Potraga za crnom kutijom još traje.

Francuska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja saopštila je danas da je egipatski avion, na liniji Pariz-Kairo, koji se srušio u more sa 66 putnika i članova posade, emitovao automatske poruke koje ukazuju da je u letelici pre pada bilo dima.

To je potvrdio i avijacioni stručnjak Tim van Beveran za Dojče vele, rekavši da je "u avionu izbio požar".
Sistem je, ocenio je, poslao veoma jasne poruke.

"Detektovan je dim u toaletu. Minut kasnije, detektovan je dim u odeljku za elektroniku. Dva minuta kasnije, sve jedinice za kontrolu leta otkazuju", objasnio je on.

Avion egipatske kompanije "Idžipter" se u noći između srede i četvrtka srušio u Sredozemno more, severno od Aleksandrije.

Portparol francuskog Biroa za istragu i analizu rekao je za AFP da je avion emitovao poruke, koje ukazuju da je u avionu bilo dima neposredno pre prekida prenosa podataka.

On je međutim ocenio da je još prerano za tumačenje i razumevanje uzroka nesreće sve dok se ne pronađe olupina i crne kutije.

CNN je juče javio da podaci iz automatskog sistema, koji razmenjuje sa službama na zemlji podatke iz aviona, pokazuju da se pre samog pada aviona "Idžiptera" uključio detektor za dim.

CNN je objavio da je do tih podataka došao iz egipatskog izvora, dodajući da oni potiču iz automatskog sistema ACARS koji rutinski šalje podatke o letu matičnoj avio kompaniji.

PET LETOVA KOBNOG DANA

Podsetimo, na dan kada je pao pod za sada nerazjašnjenim okolnostima, avion kompanije Idžipt er obavio je pet letova.Prema podacima koje su preneli svetski mediji, u sredu 18. maja, avion tipa A320 je prvi put poleteo u 2.53, iz grada Asmare i uputio se ka Kairu.

Drugi let je startovao u 7.28, iz prestonice Egipta je otišao u Tunis, a usledio je povratak u bazu, nešto više od četiri sata kasnije. Novi odlazak iz Kaira bio je na programu u 16.26, a na poslednji let, koji se završio tragično, pogibijom svih 66 putnika i članova posade, otišao je u 23.09.

Idžipt er je saopštio da je avionom pilotirao kapetan Muhamed Said Šuker, njegov prvi saradnik bio je kopilot Muhamed Mahmud Ahmed, a letelica je proizvedena 2003. godine.

(Tanjug/EPK)