Gradski modeli dobili 109 konjskih snaga i 170 Nm, kao i sportske dorade i ekskluzivni nivo opreme
Tjunerska kuća za „Mercedesova“ vozila, nemački „Brabus“, nastavila je saradnju sa kompanijom „Dajmler AG“ i doradio gradske modele marke „smart“, četvorosed „forfor“ i dvosede „fortu“ i „fortu kabriolet“.
Moćna gradska trojka predstavljena je nedavno na sajmu automobila u Pekingu. Prepoznatljivi su po sportskom stilu koji odlikuju izmenjeni prednji branik, mat sivi zadnji difuzor, dvostruki hromirani izduvi, kao i monoblok alu-felne različitih dimenzija.
Najvažnija promena dogodila se u motoru, iz kog su „Brabusovi“ stručnjaci uspeli da izvuku dodatnih sedam konjskih snaga i 23 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Reč je o jedinici od 0,9 litara koja sada proizvodi 109 KS i 170 Nm. To je verzijama „fortu“ i „fortu kabriolet“ omogućilo ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 165 km/h. Nešto teži „forfor“ iz mesta do stotke ubrzava za 10,5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 180 km/h.
Moćna gradska trojka predstavljena je nedavno na sajmu automobila u Pekingu. Prepoznatljivi su po sportskom stilu koji odlikuju izmenjeni prednji branik, mat sivi zadnji difuzor, dvostruki hromirani izduvi, kao i monoblok alu-felne različitih dimenzija.
Najvažnija promena dogodila se u motoru, iz kog su „Brabusovi“ stručnjaci uspeli da izvuku dodatnih sedam konjskih snaga i 23 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Reč je o jedinici od 0,9 litara koja sada proizvodi 109 KS i 170 Nm. To je verzijama „fortu“ i „fortu kabriolet“ omogućilo ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 165 km/h. Nešto teži „forfor“ iz mesta do stotke ubrzava za 10,5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 180 km/h.
Smart
„Brabus“ je doradio i ESP (elektronsku kontrolu stabilnosti), kao i oslanjanje, koje je sada tvrđe i više sportsko, a sva tri modela opremljena su bržim menjačem sa dvostrukim kvačilom koji ima šest brzina i „rejs start“ funkciju za optimalna ubrzanja.
Kupcima je na raspolaganju i „ekskluziv“ (Xclusive) nivo opreme.