TURBO: Zaljućena astra sa 160 konjskih snaga!

Ukoliko ste osoba koja voli čili sos na tostu, a u potrazi ste za razumnim, u isto vreme i „zaljućenim“ hečbekom, „opel astra“ sa novim 1,6-litarskim bi-turbo dizel motorom je automobil za vas.

„Astra 1,6 bi-turbo CDTI“ iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi, dok međuubrzanje od 80 do 120 km obavlja za 7,5 sekundi i nastavlja da ubrzava sve do maksimalne brzine od 220 km/h. Ovaj spoj visokih performansi i skromne potrošnje čini ovu tvin-turbo „astru“ jednim od najefikasnijih automobila u C-segmentu.

Pored sjajne efikasnosti, elastičnost je takođe glavna prednost ovog vrhunskog motora sa 160 KS. Maksimalni obrtni moment od 350 Nm dostupan je pri samo 1.500 o/min. U kombinaciji s malom masom (nova „astra“ je do 200 kilograma lakša od prethodnog modela) i odličnim odzivom na papučici gasa, bi-turbo hitro ubrzava iz niskih obrtaja. Uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom, četvorocilindarski agregat sa sekvencijalnim turbo-punjačem koji operiše u dva nivoa uglađeno i progresivno podiže obrtaje do 4.000 u minuti, kad ostvaruje maksimalnu snagu. Motor je takođe veoma rafiniranog rada, što putnički odeljak „astre“ čini posebno tihim, komfornim i izdašnim prostorom za putovanja.

Potpuno nova arhitektura male mase obezbeđuje bazu, kako za hečbek „astru“ s petoro vrata tako i „sports turer“. Integracija pametnih mobilnih telefona i revolucionarni sistem personalne konektivnosti i servisne asistencije „Opel onstar“ obezbeđuje vrhunsku digitalnu povezanost.

Podsetimo, „astra“ je vlasnica titule Evropski automobil godine 2016, a tu su i priznanja Safetybest 2015, Zlatni volan 2015... Podsetimo, u tekstu nemačkog Autocajtunga pod naslovom „Opel astra pobeđuje premijum ligu“, „astra“ je bila bolja od „mercedesa A 220d“ i „BMW 118d“, dok je Autobild objavio da „astra“ iza sebe „ostavlja čak i BMW“...

Cene za novu „astru 1,6 bi-turbo CDTI“ s petoro vrata počinju već od atraktivnih 27.310 evra.