OSVEŽENA BUBA: Folksvagen restilizovao automobilsku ikonu!

Stilske izmene Proizvođač je našminkao kompaktni model, koji bi 2018. godine mogao da prestane da se proizvodi

Legenda je rođena 1938. godine, kad je takozvani narodni automobil nazvan „folksvagen tip 1“, odnosno „buba“, počeo da silazi s proizvodnih traka. Do 2003. godine proizvedeno je čak 21.529.464 ovih četvorotočkaša, a od 1997. startovala je „nova buba“.

Kozmetičke izmene

Aktuelna „folcika“, koja je na tržištu od 2011, nedavno je osvežena i spremna je za nove izazove. Reč je o modelima za Evropu koji su pretrpeli uglavnom kozmetičke izmene, a one se prvenstveno odnose na restilizovane branike, koji su sad više u sportskom duhu. Korigovana su i LED zadnja svetla, koja sad imaju zagasitiji ton, a nove su i felne od 17 i 18 inča. Manje promene doživela je i unutrašnjost. „Eurobuba“ dobila je svetliju instrument-tablu, a redizajnirani su i pojedini prekidači. Takođe, „Folksvagen“ je odlučio da ponudi i nove presvlake i materijale, kao i nove opcije za konačni izgled centralne konzole.

Motori ostaju isti

Program izmena obuhvatio je standardne i kabriolet modele, uključujući i najjaču verziju „R-Line“. Njih će i dalje pokretati tri benzinska i dva dizel motora, snage od 105 do 220 konja. U ponudi je zadržan i DSG automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, koji će moći da se dobije uz neke motore. Kako tvrdi proizvođač, cene se uprkos doradama neće menjati. Nažalost, tokom aprila su se pojavile informacije da bi „Folksvagen“ do kraja 2018. mogao da prestane da proizvodi „bubu“. Ostaje da se vidi da li će Nemci zaista povući takav potez i definitivno zatvoriti jedno slavno poglavlje.
Pregledno... Hajtek detalji svesno izbegnuti u modernoj „bubi“