Pun gas Čak četiri puta je pobedio, dva puta je bio drugi i postavio nekoliko rekorda s „micubiši lanserom evo IX“
Petostruki šampion Srbije Nikola Miljković (21) odvažno vozi po brdskim inostranim stazama! Čak četiri puta je pobedio, dva puta je bio drugi i postavio nekoliko rekorda s „micubiši lanserom evo IX“ od 415 KS, koji je u potpunosti pripremljen u Beogradu, u radionici kluba „Real motorsport“.
Nikola je student, uveliko dokazani majstor volana, koji stiče sve veći broj simpatizera u svim zemljama u kojima vozi. Posle sedam rundi na samom je vrhu tabele FIA „European hill climb“. Stipendista je Ministarstva sporta i omladine Srbije. Između trka radi sa ocem u maloj automehaničarskoj radnji na Karaburmi. Mladi as nema velikog sponzora, ali ima mnogo prijatelja koji mu pomažu da stigne na udaljene trke i nekako obezbedi sve što mu je neophodno. Pred polazak na osmu rundu u Slovačkoj za Kurir priča o trkama i planovima za budućnost.
Opiši nam protekle trke.
- Sezona je počela trkom u Francuskoj, na stazi nepoznatoj za nas, gde su uslovi za vožnju bili komplikovani s obzirom na kompleksnu stazu i loše vremenske uslove. Ovogodišnja konkurencija bila je potpuno nepoznata, ali pokazalo se izuzetno kvalitetna. Medutim, uspeo sam da pobedim i čak postavim i rekord staze.
Nikola je student, uveliko dokazani majstor volana, koji stiče sve veći broj simpatizera u svim zemljama u kojima vozi. Posle sedam rundi na samom je vrhu tabele FIA „European hill climb“. Stipendista je Ministarstva sporta i omladine Srbije. Između trka radi sa ocem u maloj automehaničarskoj radnji na Karaburmi. Mladi as nema velikog sponzora, ali ima mnogo prijatelja koji mu pomažu da stigne na udaljene trke i nekako obezbedi sve što mu je neophodno. Pred polazak na osmu rundu u Slovačkoj za Kurir priča o trkama i planovima za budućnost.
Opiši nam protekle trke.
- Sezona je počela trkom u Francuskoj, na stazi nepoznatoj za nas, gde su uslovi za vožnju bili komplikovani s obzirom na kompleksnu stazu i loše vremenske uslove. Ovogodišnja konkurencija bila je potpuno nepoznata, ali pokazalo se izuzetno kvalitetna. Medutim, uspeo sam da pobedim i čak postavim i rekord staze.
Promo
Usledila je kišna Austrija.
- Narednog vikenda održavala se trka u Austriji, gde nas je čak i sneg dočekao, iako je bio april. U prvoj vožnji sam zaostajao iza šampiona Austrije, ali sam zato u drugoj to nadoknadio i pobedio. Treća i četvrta trka su bile Portugal i Španija, gde smo otišli s velikim očekivanjima posle prve dve pobede. U Portugalu sam i pored maksimalne vožnje izgubio prvo mesto za 0,28 sekundi. Na našu sreću, u Španiji, na jednoj od najtežih staza evropskog šampionata, vremenski uslovi su bili dobri, tako da sam uspeo da ostvarim pobedu. Na petoj trci u Češkoj pobedio sam za 0,28 sekundi, isto koliko mi je falilo za pobedu u Portugalu. Tako se završila polusezona u kojoj smo zauzeli mesto lidera u kategoriji 1. evropskog brdskog šampionata.
Stičeš sve veći broj navijača jer si mlad, ali odličan vozač.
- Ove godine smo putujući po Evropi upoznali zaista mnogo zaljubljenika u brdski šampionat i stekli neverovatan broj fanova u svim zemljama. Naravno da ću učiniti sve da ih do kraja sezone što više i što češće obradujem.
- Narednog vikenda održavala se trka u Austriji, gde nas je čak i sneg dočekao, iako je bio april. U prvoj vožnji sam zaostajao iza šampiona Austrije, ali sam zato u drugoj to nadoknadio i pobedio. Treća i četvrta trka su bile Portugal i Španija, gde smo otišli s velikim očekivanjima posle prve dve pobede. U Portugalu sam i pored maksimalne vožnje izgubio prvo mesto za 0,28 sekundi. Na našu sreću, u Španiji, na jednoj od najtežih staza evropskog šampionata, vremenski uslovi su bili dobri, tako da sam uspeo da ostvarim pobedu. Na petoj trci u Češkoj pobedio sam za 0,28 sekundi, isto koliko mi je falilo za pobedu u Portugalu. Tako se završila polusezona u kojoj smo zauzeli mesto lidera u kategoriji 1. evropskog brdskog šampionata.
Stičeš sve veći broj navijača jer si mlad, ali odličan vozač.
- Ove godine smo putujući po Evropi upoznali zaista mnogo zaljubljenika u brdski šampionat i stekli neverovatan broj fanova u svim zemljama. Naravno da ću učiniti sve da ih do kraja sezone što više i što češće obradujem.
Promo
Priča se da odlično poznaješ mehaniku svog „micubišija“.
- Svuda privlači veliku pažnju, posebno kod konkurencije. Italijan Miljoli ga zagleda redovno, kao da traži nešto neprirodno. Auto je na svakom tehničkom pregledu do najsitnijih detalja proveren i nikada nije bilo ozbiljnijih primedbi. Osećam ga kao da ga vozim godinama, a motor od 415 KS za sada radi sjajno. Verujem da će tako biti i na preostalim trkama, kao i na poslednjoj rundi u hrvatskom Buzetu, gde će, verujem, doći i moji navijači iz Beograda.
Ð. Ð.