Kako da radite na optimizaciji web sajta za pretraživače

Pr

Ako planirate karijeru u marketingu, jedno od pitanja koje ćete često čuti od klijenata biće:

„Poznajete li SEO?"

Klijenti znaju da je optimizacija sajta za pretraživače (SEO) važna, bez obzira na to da li sami umeju to da rade ili ne poznaju principe optimizacije. Oni znaju da im je potreban saobraćaj na web stranicama kako bi se isplatilo ono što su u optimizaciju uložili. A vama je kao stručnjaku za marketing SEO potreban iz više razloga.

Za početak, poznavanje SEO tehnika može da bude odlučujuće za pravljenje razlike između toga da li ćete raditi posao iz snova ili se zadovoljiti nečim manjim. Tehnike SEO optimizacije mogu u početku da vam deluju zbunjujuće, ali jednom kada se naviknete, videćete da nisu tako teške. Danas ih možete brzo i lako naučiti putem edukativnih programa, a mi vam u ovom tekstu predstavljamo nekoliko jednostavnih, ali važnih saveta Elane Gros, marketinškog stratega i osnivača portala „Elana Lyn“, na kom Grosova deli vredne savete za uspeh u karijeri.

Pokrenite ili osvežite blog vaše kompanije

Prema statističkim podacima kompanije „Inside View“, marketinški stručnjaci za saradnju kompanije s drugim kompanijama (B2B) koji koriste blogove stvaraju 67% više veza od onih koji to ne čine. Osim toga, „Think Creative“ otkriva da male kompanije koje imaju blog generišu 126% veći rast od malih preduzeća bez blogova.

Ako kompanija već ima korporativni blog, važno je da ga vodite konzistentno i dosledno. Statistike pokazuju da tek nakon što napišete između 21 i 54 posta, saobraćaj na blogu se povećava do 30%.

„Offsite“ SEO tehnike

Ukoliko blogeri, kompanije i web stranice žele da se povežu putem veze (linka) na vaše stranice, to je dobro za vaš SEO. Ovo znači da proizvodite kvalitetan sadržaj koji drugi ljudi žele da čitaju. Prema podacima onlajn zajednice blogera „Pro Blogger“, posebno je korisno da ulazne veze pripadaju nekim od visoko rangiranih web stranica, da su njihove teme relevantne za teme kojima se bavite na vašem blogu, kao i da koristite relevantne ključne reči prilikom linkovanja.

„Postoji mnogo načina da povećate SEO, ali moj najtopliji savet je da proizvodite kvalitetan sadržaj, oblikujete odnos s drugim kompanijama i doprinosite objavljivanjem onlajn publikacija“, navodi Gros.

Novi jezičak za link koji vodi van sajta

Ne samo što linkovi koji vode ka drugim sajtovima pomažu vašim čitaocima i poboljšavaju rang web sajta, već su i pokazatelj toga da je u pitanju značajan resurs. Savet za sve koji uključuju linkove ka eksternim sajtovima jeste da isprogramiraju otvaranje novog jezička koji se pokreće pri kliku na link. Na ovaj način ćete posetioce zadržati na vašem sajtu.

Stvarajte originalni sadržaj

Najbolji način da unapredite svoj SEO jeste da redovno stvarate originalni sadržaj koji će vaši čitaoci smatrati vrednim i korisnim. Tada ćete imati više informacija koje će se naći u rezultatima pretraživanja. Osim toga, na ovaj način ćete stvoriti grupu vernih pratilaca koji će se uvek iznova vraćati da čitaju vaše postove i uče od vas.

Ukoliko želite da steknete znanja i veštine koje su neophodne da biste upravljali efikasnom onlajn promocijom, koja će povećati prodaju i obim poslovanja vašeg onlajn biznisa, kao i tehnike SEO optimizacije, više o tome možete saznati ako posetite školu za profesionalce u digitalnom marketingu.