Idealne proporcije i odličan agregat čine da GLC bude univerzalni vojnik za otmene zadatke, ali i za neasfaltirane staze
Nema više šarm kockice koju je vozila Samanta u filmu „Seks i grad“! Sve ostalo je na najvišem nivou!
Mladen Radulović
Na testu smo vozili „mercedes GLC“, naslednika modela GLK! Pojava je moćna, mada se utopio u more fluidnih malih terenaca.
Osećaj u vožnji zato je mnogo više nego originalan. Sve je idealno, počev od stila enterijera, hromiranih ukrasa, prvoklasnih materijala, ergonomije...
Osećaj u vožnji zato je mnogo više nego originalan. Sve je idealno, počev od stila enterijera, hromiranih ukrasa, prvoklasnih materijala, ergonomije...
Mladen Radulović
Povišeno sedenje
Ali čak i to pada u drugi plan kad je reč o osećaju u vožnji. Povišeno sedenje obezbeđuje odličnu preglednost, dok se pod nogama oseća robusnost jer je masa čak 1.950 kg.
Ništa to ne smeta vrhunskom dizelašu 2,2 od 170 konjskih snaga! Čak 400 Nm obrtnog momenta na raspolaganju je već pri 1.400 obrtaja, dok ubrzanje do stotke traje samo 8,3 sekunde.
Ali čak i to pada u drugi plan kad je reč o osećaju u vožnji. Povišeno sedenje obezbeđuje odličnu preglednost, dok se pod nogama oseća robusnost jer je masa čak 1.950 kg.
Ništa to ne smeta vrhunskom dizelašu 2,2 od 170 konjskih snaga! Čak 400 Nm obrtnog momenta na raspolaganju je već pri 1.400 obrtaja, dok ubrzanje do stotke traje samo 8,3 sekunde.
Mladen Radulović
Prenos snage bez trzaja
Snaga se prenosi putem 9-stepenog automatskog menjača, koji savršeno obavlja posao, dok auto skladno ubrzava bez ikakvog trzaja! To obezbeđuje i gradsku potrošnji od samo 7,7 litara tokom testa.
Snaga se prenosi putem 9-stepenog automatskog menjača, koji savršeno obavlja posao, dok auto skladno ubrzava bez ikakvog trzaja! To obezbeđuje i gradsku potrošnji od samo 7,7 litara tokom testa.
Mladen Radulović
Uživanje u vožnji može se u velikoj meri osetiti u gradu zahvaljujući odličnoj agilnosti u mesnatom krugu upravljača. GLC se može voziti ceo dan jer plovi po svim terenima. Oslanjanje je vrhunski podešeno, pa ubedljivo pegla neravnine. Za udobnost je zaduženo oslanjanje na Er bodi kontrol, dok sistem Dinamik selekt nudi izbor između pet različitih programa vožnje! Mesta ima na pretek u oba reda sedišta, što je obezbedila dužina od čak 4,66 metara.
Mladen Radulović
Savršenstvo u vožnji, nažalost, ima svoju cenu. Najjeftiniji GLC košta oko 44.000 evra, ali vredi svaku paru.