VIDI SE KO JE PRAVI BIZNISMEN: Klintonova potrošila 52 miliona na reklame, a Tramp - ništa
VAŠINGTON - Republikanski kandidat za predsednika SAD Donald Tramp nije još potrošio ni centa svojeg novca na televizijske reklame, dok je njegova demokratska rivalka u trci za Belu kuću Hilari Klinton potrošila 52 miliona dolara, objavio je En-Bi-Si njuz, a preneo Rojters
Američka televizija navodi da kada se na ovo doda novac koji su za reklamiranje predsedničkih kandidata donirale političke grupe koje ih podržavaju, za kampanju Klintonove potrošen je 91 milion dolara, naspram osam miliona dolara koliko su dale Trampove pristalice.
"Skoro 100 miliona dolara je potrošeno na predizborne TV reklame u predsedničkoj trci otkad su završeni unutarstranački izbori, ali kampanja Donalda Trampa još nije potrošila ni cent na neku reklamu", naveo je "En-Bi-Si njuz".
Navodi se da, iako njujorški biznismen nije kupio termin na "Ej-Bi-Siju", "Si-Bi-Siju" niti "En-Bi-Siju", televizijskoj mreži koja je emitovala njegov rijaliti šou "Šegrt", Tramp je uspešno koristio društvene mreže da bi dopreo do birača.On je često postavljao postove na Fejsbuku i Tviteru koji se lajkuju i šeruju nebrojeno puta, što mu obezbeđuje besplatnu reklamu.
Prema istraživanju koje je uradila firma za analiziranje medija "mediaQuant", vrednost pominjanja Trampa na društenim mrežama procenjena je na oko dve milijarde dolara u besplatnim reklamama, a očekuje se da do izbora 8. novembra dostigne pet milijardi dolara.