Intervju: Nenad Jovanović, Član UO „Viner štediše osiguranja”

Raste tržište osiguranja

Nisu ugroženi poslovanje niti interes osiguranika, a premija se održala

BEOGRAD - Prošli bez veće štete!
Tržište osiguranja je, zaključno sa septembrom 2011, raslo po stopi oko tri odsto, dok je naša kompanija rasla znatno brže, kaže za Kurir Nenad Jovanović, član upravnog odbora „Viner štediše osiguranja”.

- Najbitnije je da nije bilo potresa u smislu smanjene likvidnosti, kvaliteta proizvoda ili izostanka kontrole rizika. Nije ugroženo poslovanje kompanija, niti interes osiguranika, a premija se održala. Uprkos ekonomskoj recesiji, uspeli smo da u 2011. zabeležimo pozitivne rezultate i rast premije. S obzirom na to da smo racionalnim poslovanjem uspeli da konstantno pronalazimo načine za unapređenje poslovanja, osmišljavanje novih proizvoda i razvoj saradnje s partnerima, prošlu godinu smatramo izuzetno uspešnom.

♦ U kojoj vrsti osiguranja beležite najbolje rezultate i da li spremate neke nove proizvode?

- Naši ključni proizvodi su proizvodi životnog osiguranja i proizvodi imovinskih osiguranja za fizička lica i mala i srednja preduzeća. Prepoznajući potrebe potencijalnih osiguranika, „Viner štediše osiguranje” uvelo je u ponudu jedinstven program osiguranja života, „3D osiguranje”. To je mešovito osiguranje života s periodom odloženosti, koje osiguraniku omogućava da sam kreira polisu životnog osiguranja prema svojim potrebama.

(S. T.)

U Srbiju - 70 miliona evra

- Da li sredstva od prikupljenih premija u Srbiji ulažete u zemlji ili negde drugde?

- U skladu s poslovnom politikom našeg osnivača, kompanija je prikupljenu premiju osiguranja života uložila u dugoročne državne evro-obveznice, čije je dospeće usklađeno s dužinom trajanja osiguranja. Na taj način osiguranicima se šalje signal da su njihova sredstva sigurna i dugoročno plasirana. S druge strane, od početka poslovanja u Srbiji matična kompanija uložila je približno 70 miliona evra na lokalno tržište.