Specijalnim modelom slavna italijanska marka obeležava sto godina od rođenja osnivača Feruča Lamborginija
Nedugo pošto je „Ferari“ predstavio svoj top-model „la ferari“ bez krova, najveći konkurent „Lamborgini“ izašao je s egzotičnom kabriolet varijantom svog supersportskog modela „sentenario“.
Kako je najavljeno, biće proizvedeno samo 20 ovakvih „bikova“, isto koliko i kupea. S obzirom na to da limitirane serije uvek izazovu pravu pomamu među bogatim kupcima, tako je i u ovom slučaju, jer su svi primerci novog kabrioleta već našli svoje buduće vlasnike. Cena, istina, nije saopštena, ali je svakako viša od 1,75 miliona evra, koliko je potrebno izdvojiti za kupe.
Kako je najavljeno, biće proizvedeno samo 20 ovakvih „bikova“, isto koliko i kupea. S obzirom na to da limitirane serije uvek izazovu pravu pomamu među bogatim kupcima, tako je i u ovom slučaju, jer su svi primerci novog kabrioleta već našli svoje buduće vlasnike. Cena, istina, nije saopštena, ali je svakako viša od 1,75 miliona evra, koliko je potrebno izdvojiti za kupe.
Lamborgini
Podsetimo, „lamborgini sentenario“ je hardkor verzija „aventadora“ i napravljen je kako bi se na što ubedljiviji način obeležilo sto godina od rođenja Feruča Lamborginija, osnivača čuvene italijanske marke. Poput kupe verzije, i kabriolet „puca“ od agresivnih linija, velikih usisnika, difuzora, spojlera i drugih aerodinamičkih dodataka koji su urađeni od ugljeničnih vlakana. Model poseduje i zakretanje zadnjih točkova, što mu obezbeđuje superiorno ponašanje u krivinama.
Lamborgini
Jedno je sigurno, svojom pojavom ovaj moćni dvosed nikoga neće ostaviti ravnodušnim, a oni koji ga poseduju uživaće i u vrhunskim performansama i zvuku iz auspuha, koji ledi krv u žilama. Pokreće ga V12 atmosferac od 6,5 litara, koji oslobađa 760 konjskih snaga i 690 Nm. Maksimalna brzina premašuje 350 km/h, dok ubrzanje iz mesta do stotke iznosi 2,9 sekundi.
A. S. B.