Novi stil, prefinjeni sistemi i bolji motori aduti su većeg terenca. Zasad se pominju samo modeli s najjačom opremom, ali i paprenom cenom
Amerikanizovani SUV krenuo je u pohod na Evropu! U toj misiji kaubojski imidž mora biti odmeren jer prefinjeni kupci s ove strane Bare ne vole mišićave linije, već isklesanu definiciju.
Mladen Radulović
Upravo ovakav spoj može lansirati novi „ford edž“ iz samog vrha tržišta u rastućem segmentu, gde se borba odavno zahuktala. Pogotovo što je novi „amer“ u punoj formi, u šta smo se uverili tokom prve vožnje, organizovane u okolini Minhena.
Mladen Radulović
Robustni imidž
Gabarit je u prvom planu kako bi se napravila razlika u odnosu na model „kuga“. Dužina od 481 cm obezbedila je veliki prostor u oba reda sedišta, ali spoljašnjost je skladna. Trapezoidna maska hladnjaka donela je oštrinu, a podignuta hauba robustnost. Visoki bokovi protežu se do zadnjeg dela, gde ih čeka svetlosna grupa, što samo zaokružuje američki imidž. Prtljažnik, inače do krova, broji čak 1.100 litara, zbog čega je novi SUV kompletno porodično vozilo, koje se ne boji silaska sa asfalta.
Tokom test-vožnje bavarskim magistralama organizovan je kratki of-roud, gde „edž“ odlično izlazi na kraj s blatom i polako ide ka čvršćim podlogama. Uz doplatu dobija se pogon na svim točkovima, nazvan „intelindžent ol vil drajve“, koji uz saradnju sa adaptivnim upravljanjem smanjuje zaustavni put za do 10 odsto.
Gabarit je u prvom planu kako bi se napravila razlika u odnosu na model „kuga“. Dužina od 481 cm obezbedila je veliki prostor u oba reda sedišta, ali spoljašnjost je skladna. Trapezoidna maska hladnjaka donela je oštrinu, a podignuta hauba robustnost. Visoki bokovi protežu se do zadnjeg dela, gde ih čeka svetlosna grupa, što samo zaokružuje američki imidž. Prtljažnik, inače do krova, broji čak 1.100 litara, zbog čega je novi SUV kompletno porodično vozilo, koje se ne boji silaska sa asfalta.
Tokom test-vožnje bavarskim magistralama organizovan je kratki of-roud, gde „edž“ odlično izlazi na kraj s blatom i polako ide ka čvršćim podlogama. Uz doplatu dobija se pogon na svim točkovima, nazvan „intelindžent ol vil drajve“, koji uz saradnju sa adaptivnim upravljanjem smanjuje zaustavni put za do 10 odsto.
Mladen Radulović
Prvi utisci za volanom veoma su dobri. Enterijer je luksuzan i digitalan, s multimedijalnim sistemom, kvalitetnim zvukom i preciznom navigacijom. Zanimljiv je sistem za aktivno neutralisanje buke, što obezbeđuje mirnu vožnju, odnosno odličnu izolaciju spoljnih zvukova. „Edž“ je, što je još bitnije, veoma zabavan za vožnju. Upravlja se lako, ergonomija je na visokom nivou, kao i preglednost. Ponašanje je predvidivo, a naginjanje karoserije na minimumu, a sve to doprinosi uživanju u vožnji.
Štedljiv motor
Tokom prve vožnje pod haubom imali smo 2,0 dizel sa 210 konjskih snaga. Odlična mera za evropske kupce i solidna snaga, sve to uz potrošnju ispod sedam litara u kombinovanom režimu i „paueršift“ menjač. Tu je i slabiji dizel, sa 180 KS i 400 Nm momenta sa šestostepenim ručnim menjačem.
Štedljiv motor
Tokom prve vožnje pod haubom imali smo 2,0 dizel sa 210 konjskih snaga. Odlična mera za evropske kupce i solidna snaga, sve to uz potrošnju ispod sedam litara u kombinovanom režimu i „paueršift“ menjač. Tu je i slabiji dizel, sa 180 KS i 400 Nm momenta sa šestostepenim ručnim menjačem.
Mladen Radulović
Prodaja u Srbiji očekuje se tokom jeseni, a osnovna cena još nije poznata. Iz „Grand motorsa“ napominju da će najpre stići premijum verzija s punom opremom, koja će koštati oko 48.000 evra.