Provereno je 28 vozila, tri su isključena iz saobraćaja, a za ona u kojima nismo mogli da nađemo vozače napravljeni su zapisnik i foto-dokumentacija, poručuju za Kurir iz Ministarstva saobraćaja
Republički inspektori za drumski saobraćaj samo tokom trodnevne kontrole šlep-servisa na Koridoru 10 isključili su iz saobraćaja tri vozila, ali veći broj nisu mogli da prekontrolišu jer u kamionima na parkinzima i pumpama nije bilo vozača.
Ovo je samo još jedan dokaz da divlje šlep-službe caruju glavnom srpskom saobraćajnicom, a ceh plaćaju domaći i strani vozači. Tako ilegalni šlep-servisi popravku koja košta stotinu evra naplaćuju nekoliko puta više, uz brojne ucene i pretnje.
U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kažu za Kurir da su od 9. do 11. septembra inspektori za drumski saobraćaj kontrolisali teretna vozila namenjena prevozu oštećenih i neispravnih vozila na Koridoru 10 od Rumske raskrsnice do Preševa.
Jedna od žrtava
- Provereno je 28 vozila, a tri su isključena iz saobraćaja. Prilikom kontrole na parkinzima i pumpama uočen je određen broj vozila bez vozača, pa nije bilo moguće obaviti inspekcijski nadzor, već je sačinjena foto-dokumentacija - objašnjavaju u tom ministarstvu i najavljuju nove kontrole.
Kako izgleda biti žrtva drumske mafije Kuriru je ispričao Miloš Živković.
- Živim u Nemačkoj i dolazio sam u posetu familiji. Čim mi se pokvario auto, u roku od tri sekunde pojavila se neka šlep-služba i ponudila mi usluge, uveravajući me da ću, kad se vratim u Nemačku, moći da povratim novac, čak su mi dali i neke papire. Naseo sam i platio im 380 evra za popravku i 170 za šlep do servisa. Kad sam Nemcima pokazao papire, samo su se nasmejali i objasnili mi da sam samo jedna od brojnih žrtava drumske mafije u Srbiji - objašnjava on.
Da podsetimo, prošle nedelje je u Ruzveltovoj, ispred zgrade Auto-moto saveza Srbije (AMSS), protestovalo desetak predstavnika privatnih šlep-službi. Predrag Đurdev, generalni sekretar AMSS, kaže za Kurir da je za organizaciju pomoći AMSS jedini ovlašćen Zakonom o javnim ovlašćenjima za organizaciju pružanja pomoći na putu.
Jednak tretman za sve
- U prethodnom periodu nadležni organi su u više navrata posetili AMSS sa različitim zahtevima, pa ovim putem pitam nadležna ministarstva, inspekcije, Poresku upravu da li su i ostali šlep-servisi jednako tretirani - da li su im zahtevani radni i putni nalozi, na primer. Saznanja AMSS govore da ima krupnih neregularnosti, kao što je nabavka goriva na crno - ističe Đurđev.
Ovo je samo još jedan dokaz da divlje šlep-službe caruju glavnom srpskom saobraćajnicom, a ceh plaćaju domaći i strani vozači. Tako ilegalni šlep-servisi popravku koja košta stotinu evra naplaćuju nekoliko puta više, uz brojne ucene i pretnje.
U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kažu za Kurir da su od 9. do 11. septembra inspektori za drumski saobraćaj kontrolisali teretna vozila namenjena prevozu oštećenih i neispravnih vozila na Koridoru 10 od Rumske raskrsnice do Preševa.
Jedna od žrtava
- Provereno je 28 vozila, a tri su isključena iz saobraćaja. Prilikom kontrole na parkinzima i pumpama uočen je određen broj vozila bez vozača, pa nije bilo moguće obaviti inspekcijski nadzor, već je sačinjena foto-dokumentacija - objašnjavaju u tom ministarstvu i najavljuju nove kontrole.
Kako izgleda biti žrtva drumske mafije Kuriru je ispričao Miloš Živković.
- Živim u Nemačkoj i dolazio sam u posetu familiji. Čim mi se pokvario auto, u roku od tri sekunde pojavila se neka šlep-služba i ponudila mi usluge, uveravajući me da ću, kad se vratim u Nemačku, moći da povratim novac, čak su mi dali i neke papire. Naseo sam i platio im 380 evra za popravku i 170 za šlep do servisa. Kad sam Nemcima pokazao papire, samo su se nasmejali i objasnili mi da sam samo jedna od brojnih žrtava drumske mafije u Srbiji - objašnjava on.
Da podsetimo, prošle nedelje je u Ruzveltovoj, ispred zgrade Auto-moto saveza Srbije (AMSS), protestovalo desetak predstavnika privatnih šlep-službi. Predrag Đurdev, generalni sekretar AMSS, kaže za Kurir da je za organizaciju pomoći AMSS jedini ovlašćen Zakonom o javnim ovlašćenjima za organizaciju pružanja pomoći na putu.
Jednak tretman za sve
- U prethodnom periodu nadležni organi su u više navrata posetili AMSS sa različitim zahtevima, pa ovim putem pitam nadležna ministarstva, inspekcije, Poresku upravu da li su i ostali šlep-servisi jednako tretirani - da li su im zahtevani radni i putni nalozi, na primer. Saznanja AMSS govore da ima krupnih neregularnosti, kao što je nabavka goriva na crno - ističe Đurđev.
Poreska uprava
U PREVARI UHVAĆENO 200 PREVOZNIKA
U Poreskoj upravi za Kurir kažu da je od početka 2015. do 30. juna obavljeno više od hiljadu kontrola poreskih obveznika čija je osnovna delatnost drumski prevoz tereta.
- Nepravilnosti su utvrđene u oko petini slučajeva - dodaju u Poreskoj upravi.