Istorija se ponavlja Novi model nosi oznaku legendarnog modela iz 1956. godine, a sad stiže s pogonom na sve točkove
Kultna oznaka „veloče“ stiže na Salon automobila u Parizu! Šest decenija ranije „Alfa Romeo“ je predstavio ovu oznaku na modelu „đulija“, a istorija se sad ponavlja!
Zasad su spremne sve verzije - 2.0 turbobenzinac sa 280 KS i 2.2 dizel sa 210 KS, oba sa 8-stepenim automatskim prenosom i jedinstvenim pogonom na sve točkove Q4. Naftaš će biti otvoren za narudžbine već 29. septembra. Eksterijer novog modela interesantan je zbog prefinjenih stilskih svojstava, poput specifičnih branika i sjajnocrnih vrata, kao i različitih sportskih sadržaja, poput posebnog zadnjeg ekstraktora s dvostrukom izduvnom cevi i opcionih 19-inčnih alu-felni sa pet zavrtanja.
Zasad su spremne sve verzije - 2.0 turbobenzinac sa 280 KS i 2.2 dizel sa 210 KS, oba sa 8-stepenim automatskim prenosom i jedinstvenim pogonom na sve točkove Q4. Naftaš će biti otvoren za narudžbine već 29. septembra. Eksterijer novog modela interesantan je zbog prefinjenih stilskih svojstava, poput specifičnih branika i sjajnocrnih vrata, kao i različitih sportskih sadržaja, poput posebnog zadnjeg ekstraktora s dvostrukom izduvnom cevi i opcionih 19-inčnih alu-felni sa pet zavrtanja.
Isti sportski osećaj preovlađuje i u unutrašnjosti, gde dominiraju nova crna kožna sport sedišta, uz sportski upravljač s originalnom oblogom, aluminijumski umeci u instrument-tabli, centralni tunel, paneli vrata i ksenonski farovi...
Standardna oprema je bogata, uključujući i dvozonsko upravljanje klimom, sistem „alfa DNA“ i 6,5-inčni info-zabavni sistem „Konekt“, kao i sisteme aktivne bezbednosti, poput upozorenja na čeoni sudar (FCW) s autonomnim kočenjem u hitnim situacijama (AEB) i prepoznavanjem pešaka, integrisan kočioni sistem (IBS), upozorenje na izlazak iz trake (LDW) i tempomat s ograničenjem brzine.
Standardna oprema je bogata, uključujući i dvozonsko upravljanje klimom, sistem „alfa DNA“ i 6,5-inčni info-zabavni sistem „Konekt“, kao i sisteme aktivne bezbednosti, poput upozorenja na čeoni sudar (FCW) s autonomnim kočenjem u hitnim situacijama (AEB) i prepoznavanjem pešaka, integrisan kočioni sistem (IBS), upozorenje na izlazak iz trake (LDW) i tempomat s ograničenjem brzine.
Zahvaljujući smanjenju visine karoserije od oko 5 mm, te primeni ekskluzivnih alu-felni posebnog dizajna, koeficijent CX smanjen je na 0,23, čime je poboljšana aerodinamička efikasnost.
Efekti ovih inovacija ogledaju se u ukupnim performansama motora, počev od niskih brojeva obrtaja, ne nauštrb izvanrednih nivoa performansi - maksimalna brzina od 230 km/h, kao i ubrzanje od 0-100 km/h za 7,2 sekunde!
Efekti ovih inovacija ogledaju se u ukupnim performansama motora, počev od niskih brojeva obrtaja, ne nauštrb izvanrednih nivoa performansi - maksimalna brzina od 230 km/h, kao i ubrzanje od 0-100 km/h za 7,2 sekunde!
Sistem Q4
IGRANJE S OBRTNIM MOMENTOM
Sistem pogona na sve točkove, nazvan Q4, uključuje aktivan prenosni mehanizam. Sistem Q4 ima mogućnost da predvidi gubitak oslanjanja točkova na osnovu informacija koje prikupljaju senzori bočnog i uzdužnog ubrzanja, te podataka s upravljača i senzora zanošenja automobila. U normalnim uslovima „đulija veloče“ sa sistemom Q4 ponaša se kao vozilo na zadnji pogon, a sistem prenosi do 60 odsto momenta na prednju osovinu.