BEOGRAD - COO Vajbera Majkl Šmilov bio je u poseti Adrija medija grupi i tom prlikom dao ekskluzivni intervju za Kurir.
Nedavno ste lansirali Vajber stikere za Beograd. Kako su ljudi reagovali na njih?
Nismo samo izbacili stikere, već "Young Love In Belgrade". Kako se leto završilo, vreme je da se podsetimo na ljubav i njenu važnost. Bilo je vrlo uzbudljivo, bilo je to par ludih dana. Za samo nekoliko dana imali smo više od 300.000 preuzimanja. Svi oni koji ih preuzmu imaju priliku i da zaprate javni čet Beograda, kako bi bili u toku sa svim novostima svog grada.
Beograd je jedan od 10 gradova u svetu koji je dobio svoje personalizovane stikere. Svakako smo počastvovani, ali zašto baš Beograd?
Kakvi su planovi za budućnost?
Ja bih to podelio na dva dela. Prvi je da nastavimo da unapređujemo naše proizvode zajedno, da budu sve bolji i bolji. Pre svega se poboljšava infrastruktura, kako bismo imali bolji kvalitet. Sa druge strane, omogućuje ljudima da se povežu da gradom i sa drugim servisima na isti način na koji se povezuju za prijateljima i porodicom. I na tome ćemo raditi narednih godina.
Adrija medija grupa i vaša kompanija imaju dobru saradnju. Kakvi su planovi sa AMG?
Pre svega, u pitanju je veliko partnerstvo. Na mnogo načina nam pomažu u poboljšanjima, jer uvek imamo dobre povratne informacije. U budućnosti ćemo raditi više na stvarima koje su trenutne, pošto postoji razlika između onog što se objavljuje mesečno, dnevno, a mi ćemo se fokusirati na vesti uživo, u realnom vremenu.
(S.Ć)