Trendseter
Vozili smo reno tvingo
Dizajn je upadljiv i fensi. „Tvingo“ se nameće kao pravi automobil za dame od stila
Zvrk!
Ovaj mali rođen je 1993. godine, ali je ubrzo postao baš veliki. Možda najveći „reno“ u istoriji. Jedan od najslavnijih automobila u poslednje dve decenije - „reno tvingo“!
Trajao je gotovo 15 godina, a onda je dobio naslednika 2007. godine. Mnogi su se razočarali jer nije doneo novu dozu šarma, pa je treća generacija stigla pet godina kasnije.
Na testu Kurira dobili smo ga od „Hit auta“, dilera „Renoa“.
„Tvingo 3“ znatno je lepši. Spreda se smeje sa četvoro očiju. Maglenke i farove deli crna ukrasna lajsna s velikim znakom „Renoa“. Profil je standardan, a zadnja svetlosna podeljena je u dve celine.
Još je bolji utisak u kabini. Vesele emocije uzbuđuju svakog putnika „tvinga“. Materijali su odlični za klasu, krajevi ventilacije su obojeni u boju karoserije, kao i deo površine tapacirunga. Hvalimo digitalni pokazivač brzine, kao i ukrase na presvlakama sedišta.
Vozač dobro sedi, međutim, ne sviđa nam se jer se volan šteluje samo po visini. To je, ipak, poruka da je ovo klasičan ženski auto.
Osećaj za volanom je veoma dobar. Iako je težak samo 994 kilograma, „tvingo“ veoma ubedljivo prelazi preko rupa. Kabina je dobro osvetljena i vesela, pa sve zajedno donosi uzbuđenje. Motor 1,2 od 75 KS nije sportista, ali je sasvim dovoljan u svim uslovima vožnje. Troši samo šest litara u gradu.
Ovaj mali rođen je 1993. godine, ali je ubrzo postao baš veliki. Možda najveći „reno“ u istoriji. Jedan od najslavnijih automobila u poslednje dve decenije - „reno tvingo“!
Trajao je gotovo 15 godina, a onda je dobio naslednika 2007. godine. Mnogi su se razočarali jer nije doneo novu dozu šarma, pa je treća generacija stigla pet godina kasnije.
Na testu Kurira dobili smo ga od „Hit auta“, dilera „Renoa“.
„Tvingo 3“ znatno je lepši. Spreda se smeje sa četvoro očiju. Maglenke i farove deli crna ukrasna lajsna s velikim znakom „Renoa“. Profil je standardan, a zadnja svetlosna podeljena je u dve celine.
Još je bolji utisak u kabini. Vesele emocije uzbuđuju svakog putnika „tvinga“. Materijali su odlični za klasu, krajevi ventilacije su obojeni u boju karoserije, kao i deo površine tapacirunga. Hvalimo digitalni pokazivač brzine, kao i ukrase na presvlakama sedišta.
Vozač dobro sedi, međutim, ne sviđa nam se jer se volan šteluje samo po visini. To je, ipak, poruka da je ovo klasičan ženski auto.
Osećaj za volanom je veoma dobar. Iako je težak samo 994 kilograma, „tvingo“ veoma ubedljivo prelazi preko rupa. Kabina je dobro osvetljena i vesela, pa sve zajedno donosi uzbuđenje. Motor 1,2 od 75 KS nije sportista, ali je sasvim dovoljan u svim uslovima vožnje. Troši samo šest litara u gradu.
Osnovna oprema
„Tvingo“ u „trend“ paketu (8.190 evra) ima četiri vazdušna jastuka, klimu, prednje elektro-podizače, pojaseve sa zatezačima, sistem ISOFIX na prednjem u zadnjem sedištu, ABS, daljinsko zaključavanje, servo, radio CD sa ekranom i AUX...
RENO TVINGO 1,2
Motor: 1.149 cm
Snaga: 75 KS pri 5.500 o/min.
Masa: 994 kg 0-100 km/h: 12,3 s
Maks. brzina: 170 km/h
Dužina / širina / visina: 360 / 166 / 147 cm
Prtljažnik: 230 l
Potrošnja na testu (grad): 6,1 l
Cena: od 8.190 evra