BEOGRAD - U tunelu Šarani izvode se radovi na ravnanju kolovoza uz pomoć mašina iz Rusije, rekao je šef stručno tehničkog nadzora Radomir Radičević.
Prema njegovim rečima, mašine će popraviti greške nastale pri izvođenju betonskog kolovoza. On je pojasnio da je reč o setu mašina koji se sastoji od tri mašine, glavna je ona koja vrši grubo skidanje čeličnim noževima, iza nje ide specijalna mašina koja vrši poliranje i na kraju dolazi treća koja radi hrapavljenje kompletnog kolovoza.
On je dodao da će za osam do 10 dana najkasnije tunel Šarani biti urađen, a to znači da mašina radi 1500 kvadrata dnevno u dve smene i tokom vikenda, a odmah po završetku ovog tunela mašina prelazi u Brđane.
"Očekujemo da sve bude gotovo do 20. oktobra na obe tunelske cevi, a dužina deonica koje se rade iznosi oko 2,5 kilometra", izjavio je Radičević.
Pomenuti tuneli na deonici Ljig-Preljina Koridora 11 bili su proteklih nedelja u središtu pažnje nakon vesti da su nedovoljno visoki da kroz njih prođe šleper, što su Koridori Srbije demantovali.
Potpredsednica vlade i ministarka građevine, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je izjavila da "nije problem visina tunela, već korišćenje starih mašina zbog kojih je loše urađena betonska kolovozna podloga i da Planum treba da dopremi novu mašinu koja to treba da popravi - izbrusi beton i skine centimetar podloge i poravna kolovoz.
Podsetimo, Kurir je pisao o ovom skandalu, koji se dogodilo na deonici Ljig-Preljina, odnosno dva tunela kod Ljiga praktično su neupotrebljiva i šleperi kroz njih mogu da prođu samo po sredini!