SALON U PARIZU
ZVEZDE GRADA SVETLOSTI: Noviteti iz Pariza nude veću autonomiju s pogonom na čistu energiju!
Većina modela je na električni ili hibridni pogon, a centralnu ulogu ima „laferari aperta“, koji košta 3,5 miliona evra
Puni napona su automobili sa Salona automobila u Parizu, koji traje do 16. oktobra. Elektromobili i hibridi naravno prednjače, pre svega nova „opel ampera e“, koja nudi fantastičnu autonomiju od pola kilometra!
Novi „ferari“ je, naravno, hibrid i nudi 963 KS i tri sekunde do stotke, ali košta 3,5 miliona evra! S druge strane, zanimljivo je da se „Lamborgini“, „Bentli“ i „Rols-Rojs“ nisu pojavili na Salonu. Predstavljamo neke od najvažnijih noviteta.
Mercedes AMG GT C rodster
„Mercedes“ je parkirao „AMG GT rodster“ s mekanim krovom (sklapa se za 11 sekundi do 50 km/h) i dve verzije. Slabija ima 476 KS i 630 Nm, a kome je to malo može da poruči varijantu sa 4,0 V8 „biturbom“ sa 557 KS. Do stotke stiže za samo 3,7 sekunde, a maksimalna brzina mu je čak 316 km/h. Osnovni model košta 165.000 evra.
Novi „ferari“ je, naravno, hibrid i nudi 963 KS i tri sekunde do stotke, ali košta 3,5 miliona evra! S druge strane, zanimljivo je da se „Lamborgini“, „Bentli“ i „Rols-Rojs“ nisu pojavili na Salonu. Predstavljamo neke od najvažnijih noviteta.
Mercedes AMG GT C rodster
„Mercedes“ je parkirao „AMG GT rodster“ s mekanim krovom (sklapa se za 11 sekundi do 50 km/h) i dve verzije. Slabija ima 476 KS i 630 Nm, a kome je to malo može da poruči varijantu sa 4,0 V8 „biturbom“ sa 557 KS. Do stotke stiže za samo 3,7 sekunde, a maksimalna brzina mu je čak 316 km/h. Osnovni model košta 165.000 evra.
AP
Opel ampera, 500 km na struju
„Opel“ je ponovo postavio domaći zadatak konkurenciji. „Ampera-e“ ima autonomiju od preko 500 kilometara, zahvaljujući kojoj nema premca u klasi. Fabrika tvrdi da za najmanje 200 km nadmašuje po performansama trenutno najbližeg rivala u segmentu. Električni agregat oslobađa 204 konjske snage. Ubrzanje od 0 do 50 km/h iznosi samo 3,2 sekunde, dok je svega 4,5 sekunde potrebno za sprint od 80 do 120 km/h.
„Opel“ je ponovo postavio domaći zadatak konkurenciji. „Ampera-e“ ima autonomiju od preko 500 kilometara, zahvaljujući kojoj nema premca u klasi. Fabrika tvrdi da za najmanje 200 km nadmašuje po performansama trenutno najbližeg rivala u segmentu. Električni agregat oslobađa 204 konjske snage. Ubrzanje od 0 do 50 km/h iznosi samo 3,2 sekunde, dok je svega 4,5 sekunde potrebno za sprint od 80 do 120 km/h.
Reuters
Laferari aperta
Hibridni pogon „laferari aperte“ ima čak 963 KS i 900 Nm momenta. Samo tri sekunde do 100 km/h, sedam do 200 i 15 sekundi do 300 na sat. Upravo zato košta 3,5 miliona evra po komadu! Titula najbržeg kabrioleta na planeti neprikosnoveno mu pripada s brzinom od 350 km/h. Može da se naruči i s platnenim krovom ili krovom od ugljeničnih vlakana, a Italijani navode da su prodali svih 209 primeraka „aperte“.
Hibridni pogon „laferari aperte“ ima čak 963 KS i 900 Nm momenta. Samo tri sekunde do 100 km/h, sedam do 200 i 15 sekundi do 300 na sat. Upravo zato košta 3,5 miliona evra po komadu! Titula najbržeg kabrioleta na planeti neprikosnoveno mu pripada s brzinom od 350 km/h. Može da se naruči i s platnenim krovom ili krovom od ugljeničnih vlakana, a Italijani navode da su prodali svih 209 primeraka „aperte“.
Reuters
Pežo 3008
Krosover „pežo 3008“ sada je postao SUV. Reč je o totalno novom modelu, dizajnerski i tehnički. U kabini dominira takozvani i-kokpit. Ugrađuje se šest benzinaca i dizelaša, a raspon snage kreće se od 100 KS do 180 KS.
Porše 911 GT3 kup
Trkački „porše 911 GT3 kup“ raspolaže sa 485 KS, odnosno 25 KS jače od prethodnika. Pokreće ga 4-litarski benzinac, što je pojačalo performanse, sve uz dorade na planu aerodinamike i spojlera širokog 1,85 metara. Snaga se prenosi na zadnju osovinu, putem šestostepenog menjača. GT3 košta 189.000 evra bez poreza.
Krosover „pežo 3008“ sada je postao SUV. Reč je o totalno novom modelu, dizajnerski i tehnički. U kabini dominira takozvani i-kokpit. Ugrađuje se šest benzinaca i dizelaša, a raspon snage kreće se od 100 KS do 180 KS.
Porše 911 GT3 kup
Trkački „porše 911 GT3 kup“ raspolaže sa 485 KS, odnosno 25 KS jače od prethodnika. Pokreće ga 4-litarski benzinac, što je pojačalo performanse, sve uz dorade na planu aerodinamike i spojlera širokog 1,85 metara. Snaga se prenosi na zadnju osovinu, putem šestostepenog menjača. GT3 košta 189.000 evra bez poreza.
Reuters
GLM G4
„Grin lord motors“ (GLM) dovezao je električni superautomobil G4, a kažu da kombinuje holandski dizajn i japansku tehnologiju. Umesto nekadašnjeg „Ševroletovog“ V8 motora, sada su ugrađena dva snažna elektromotora sa ukupno 540 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Tvrde da je autonomija 400 kilometara, a GLM G4 stiže za 3,7 sekunde do stotke.
Sitroen C3
Novi „sitroen C3“ sada liči na „C4 kaktus“. Dugačak je 3,99 metara, a pokreću ga pet motora u rasponu snage od 68 KS do 110 KS.
Novi „sitroen C3“ sada liči na „C4 kaktus“. Dugačak je 3,99 metara, a pokreću ga pet motora u rasponu snage od 68 KS do 110 KS.