Komercijalna banka predstavila je danas novu bankarsku uslugu „KOMeKEŠ“, koja omogućava da se na brz, efikasan i bezbedan način pošalje novac.
Predsednik Izvršnog odbora Komercijalne banke Aleksander Piker, rekao je na promociji, da se stalno ističe da će keš plaćanja biti sve manje, ali da je za sada keš i dalje „kralj“.
„Ovaj proizvod, koji je samo jedan u nizu koje Banka priprema, omogućava brzo slanje novca. Sve što je potrebno za slanje, jeste da pošiljilac ima otvoren račun u Komercijalnoj banci i pametan telefon sa jedne strane, a primalac, mobilni telefon i jedan od 274 bankomata naše banke, sa druge strane“, objasnio je predsednik IO.
On je takođe istakao, da dok svi samo pričaju o digitalizaciji, Komercijalna banka to sprovodi u delo.
„Svi misle da je bankarstvo dosadno, ali kada je reč o mom novcu, više volim da bude dosadno i stabilno, nego da bude nepouzdano i rizično. Dozvolite nam da vam, dosadni bankari, predstave nov proizvod koji je stabilan, siguran, jednostavan i zamislite, nije dosadan“, rekao je Piker.
Izvršni direktor za bankarske tehnologije i strateški razvoj Petar Stefanović, rekao je da je Komercijalna banka uvela savremenu uslugu slanja novca.
Prema njegovim rečima, lako i brzo, u samo par koraka, moguće je poslati novac bilo kome ko ima mobilni telefon.
Ideja je da ovaj proizvod ne koriste profesionalci već klijenti od 7 do 107 godina, rekao je Stefanović i dodao da u prilog tome, koliko je usluga jednostavna, govori i podatak da je pre nekoliko dana, baka od 74 godine, sama uspela da podigne keš sa bankomata koji joj je poslat preko „KOMeKEŠ“ usluge.
Stefanović je ukazao na to, da je usluga dostupna 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji, uz minimalni trošak za pošiljaoca, od 25 dinara po transakciji. Najmanji iznos za slanje je 500, a najveći 20.000 dinara.
Primalac gotovine ne mora da ima račun ni u jednoj banci, već je dovoljno samo da ima mobilni telefon. Novčana sredstva je moguće poslati svim osobama koje imaju broj registrovan kod jednog od mobilnih operatera u Republici Srbiji.
„Prilikom izrade nove usluge, imperativ nam je bio na bezbednosti. Zato smo uveli trostruku zaštitu – dva koda i iznos poslatog novca, koji moraju da se podudare kako bi na bankomatu mogao da se podigne keš“, objasnio je direktor Sektora za digitalno bankarstvo Srđan Savić.