BEOGRAD - Za održavanje limuzine direktora Kontrole letenja Radojice Rovčanina izdvajaju se basnoslovne sume!
Naime, prema ugovoru za javne nabavke, može se zaključiti da je u Kontroli letenja Srbije i Crne Gore ( SMATSA) vlada pravo rasipništvo, jer se samo za servis i popravku skupocenog leksusa koji vozi direktor Radojica Rovčanin izdvaja 800.000 dinara!
Ništa od ovoga ne bi bilo čudno da službene automobile ove firme pojedini zaposleni na višim funkcijama ne koriste i u privatne svrhe- 24 sata dnevno, 365 dana godišnje.
Podsetimo, sam direktor je odobrio da jedan broj službenih vozila zaposleni mogu da koriste i van radnog vremena, što i nije problem, ali niko od njih ne plaća porez po tom osnovu, na šta su obavezni zakonom.
Da stvar bude gora, sve troškove za ta vozila počevši od goriva, registracije, osiguranja, pa do održavanja i zamene guma plaća SMATSA. Pa je tako pored održavanja Rovčaninovog leksusa raspisana i javna nabavka za servisiranje i popravku automobila "micubuši" za koje je vrednost servisa procenjena na 900.000 dinara i marke "lada" u iznosu od 300.000 dinara i to su sve cene bez PDV.
Kada se sve sabere ukupno je izdvojeno 2.000.000 dinara samo za sređivanje pojednih službenih,odnosno, u ovom slučaju i privatnih vozila.
SMATSA je kupila i gorivo za 14 miliona dinara, što se takođe može videti u janoj nabavci. A kako su automobilima, prirodno, neophodne i gume, za njih je izdvojeno 1.144.800 dinara sa PDV.
Direktor SMATSA Radojica Rovčanin umesto da objasni zašto se tolike sume izdvajaju za servisiranje njegovog lusuznog leksusa, on je međutim rekao da nema vremena da razgovara i spustio slušalicu.
Inače, Rovčaninova plata je jedna od najvećih direktorskih plata u zemlji i iznosi 1.031.251 dinara, ali zašto bi on iz svog džepa plaćao išta kada to može da uradi firma?
(Alo)