Agencija McCann Beograd proglašena je za najuspešniju agenciju godine u Srbiji na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016.
Prema oceni žirija, agencija McCann Beograd imala je najveći broj bodova koje su njene kampanje osvojile, u konkurenciji od prijavljenih 135 radova.
Ovo je drugi put zaredom da je agencija McCann Beograd dobila priznanje za agenciju godine, a nagrađena je i za dva projekta, u kategoriji Mobile za aplikaciju „ARt – najveća virtuelna izložba svih vremena“ i u kategoriji Profitna integrisana kampanja za „Lav kokice“ Carlsberg Srbija.
„Nagrada za agenciju godine na Kaktus festivalu nam puno znači. Na divan način privodimo kraju jednu dosta zahtevnu godinu. Ponosni smo naravno i što drugi put osvajamo ovo priznanje i što smo za svoj rad u kontinuitetu prepoznati u poslovnoj i stručnoj javnosti”, kaže Olivera Perković, Managing Director agencije McCann Beograd, i dodaje:
„Delimo ovu čast i radost sa našim klijentima i saradnicima. Zadovoljstvo nam je da zajedno stvaramo sjajne kampanje i rezultate”.Stručni žiri festivala, koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona, najbolje kampanje izabrao je u dvadesetjednoj kategoriji među 135 prijavljenih radova, a konkurisalo je čak 37 agencija i 40 oglašivača.
Agencija McCann Beograd ove godine je proglašena najuspešnijom agencijom iz Srbije na međunarodnom festivalu Golden Drum, dok je na regionalnoj reviji BalCannes I&F McCann Grupa, u okviru koje posluje McCann Beograd, bila najuspešnija agencijska mreža sa najviše radova na finalnoj reviji.