AMG LANSIRALA NOVI MEDIJSKI FORMAT: Kurir TV postavio nove standarde medijima u Srbiji
Specijalnim emisijama AMERIKA BIRA i TRAMP ŠOU video produkcija Adria Media Grupe i projekat Kurir TV otišli su ponovo korak dalje u proizvodnji informativnog sadržaja i postavili nove granice kvaliteta medijima u Srbiji
Gledaoci su imali priliku da, prvi put u Srbiji, u šestočasovnom živom online programu čuju i vide uključenja reportera Kurira i Njuzvika iz izbornih štabova Klintonove i Trampa, uživo prate dolazak na glasanje novoizabranog predsednika SAD, razgovore s građanima Njujorka, atmosferu na ulicama i ispred biračkih mesta, praćenje izbora u beogradskom hotelu Crowne Plaza, koje je organizovala američka ambasada...
Ovaj format plasiran paralelno na tri različite platforme: sajtu Kurir.rs, Facebook i Youtube live strimu, privukao je u dva dana sedam miliona ljudi koji su tako pratili američke predsedničke izbore.
Gosti u studiju Kurira u noći izbora bili su Ivica Dačić, Miloje Popović Kavaja, Voja Žanetić, Zoran Panović, a u emisiju su se uključili i ambasador SAD u Beogradu Kajl Skat, Muamer Zukorlić, Dragan Šormaz, Goran Miletić, ...
Ekskluzivni gosti emisije “ Tramp Šou” u studiju Kurir TV sinoć su analizirali ishod izbora u Americi, dok su reporteri Kurira direktno iz Njujorka prenosili atmosferu i reagovanja američke javnosti u “danu posle”. Gledaoci su mogli da čuju Bogoljuba Karića koji se uključio u emisiju telefonom eksluzivno iz Moskve, kao i Aleksandra Vulina, Dražu Petrovića, Dragana Šutanovca, Žarka Paspalja, Borko Stefanovića koji su izneli svoje viđenje rezultata predsedničkih izbora.
Zajedničkim radom, novinara i urednika štampanog i web izdanja Kurir Enterprajza i ekipe video produkcije napravljen je format visokog kvaliteta, plasiran na tri različite platforme istovremeno i na taj način postavljen je novi standard u kreiranju digitalnog video sadržaja.
Priznanje Akademije umetnosti
Dan nakon plasiranja novog formata na digitalnim platformama, studenti završne godine produkcije u medijima Akademije umetnosti u Beogradu, posetili su video produkciju Adria Media Grupe.
Na inicijativu studenata i profesora Aleksandra Timofejeva, budući producenti upoznali su se sa načinom rada, organizacijom i formatima produkcije AMG.
Posebno interesovanje izazvale su nove forme koje su prethodnih dana plasirane na digitalnim platformama i koncept live streaminga na više kanala istovremeno koje jedino naša kompanija praktikuje u Srbiji i na Balkanu. Oduševljeni novim pristupom kreiranja sadržaja, studenti su iskazali želju da deo svoje prakse prođu pod mentorstvom našeg video tima.
Takođe, ukoliko niste, snimke ovih emisija možete pogledati ispod:
Amerika bira: